Parechje dimensioni impurtanti chì deve esse cunfirmatu in a selezzione di e specificazioni di mini cilindru pneumaticu

Comu cumuni sò i mini cilindru d'aria in lega d'aluminiu MAL (fatta da tubi d'aluminiumudelli, mini cilindri in acciaio inox MA, mini cilindri DSNU, mini cilindri CM2, CJ1, CJP, CJ2 è altri mini cilindri in miniatura.
 
E caratteristiche principali è i vantaghji di i mini cilindri pneumatici,
 
1. Mini bore Pneumatic cilindru hè generalmente divisu in 6.10.12.16.20.25.32.40mm.
 
2. A struttura hè compacta in grandezza, è i filamenti davanti è posteriore sò stallati è fissi, chì ponu effittivamenti salvà u spaziu di stallazione è ponu esse adattati per esigenze d'usu d'alta freccia.
 
3. Una varietà di accessori di stallazione di cilindru sò dispunibili per a selezzione, chì hè flexible è cambiante.
 
Cumu selezziunà u cilindru d'aria standard?Prima di cunfirmà u caminu è u colpu
1,
Stroke hè a distanza di errore trà l'estensione è a retrazione di uasta di pistone.Certi pirsuni calcularanu u colpu espunendu u cilindru stessu.Questu hè tuttu sbagliatu.U diametru di u cilindru pneumaticu hè u diametru di u muru internu di u cilindru.In generale, u diametru esternu pò ancu esse usatu per stimà a dimensione di u diametru internu.Sottu a listessa pressione di l'aria, u più grande u diametru di u cilindru, u più grande u output.
 
 
E funzioni di i mini cilindri pneumatici cumunimenti usati in Cina sò listessi, a diferenza principale hè l'apparenza, a dimensione di a stallazione è u mudellu;
 
Questu hè u disegnu di basa di un mini cilindru, dopu a stallazione: installazione standard di CA di coda, sempre chì cunfirmà a dimensione è u puntu centru di u foru di installazione P à a cima di u pistone di u cilindru pò esse rimpiazzatu.
2


Tempu di post: 29-oct-2021