Chì ghjè a funzione di a canna di cilindru pneumaticu?

A canna di cilindru pneumaticu hè u spaziu induve u pistone si move è induve u carburante è l'ossigenu sò mischiati per pruduce energia.L'energia generata da a combustione di u carburante spinge u pistone è trasmette sta forza à i roti per vultà u veiculu.

Cumpunenti strutturali di u cilindru pneumaticu

1, Canna di cilindru pneumaticu: a dimensione di u diametru internu rapprisenta a dimensione di a forza di output di u cilindru.U pistone hà da fà un slide reciprocante liscia in u canna di cilindru, a rugosità di a superficia di a superficia interna di u cilindru deve ghjunghje à Ra0.8μm.

2, Copertura finale di u cilindru pneumaticu: tappa finale cù u portu di ingressu è di scarico, sigillu è anellu di polvera per prevene perdite è polveri mischiate in u cilindru.Ci hè ancu una manica di guida per migliurà a precisione di a guida di u cilindru, per suppurtà una piccula quantità di carica laterale nantu à a barra di pistone, riduce a quantità di barra di pistone fora di a curva, per allargà a vita di u cilindru.

3, cilindru Pneumatic pistone: cilindru in i parti di prissioni, in ordine per impedisce u pistone manca è dritta dui cavità fughjendu unu à l'altru, cù un anellu di sigillatura pistone.L'anellu di usura di u pistone pò migliurà a guida di u cilindru, riduce l'usura di u sigillo di pistone, riduce a resistenza di attritu.

4, Pneumatic cilindru pistone rod: cilindru in i parti impurtanti di a forza.Di solitu aduprà azzaru altu carbonu, a superficia da chrome duru, o usu di azzaru inossidabile, à prevene currusioni, è migliurà a resistenza di usura di u sigillo.

5, Sigelli di cilindru pneumatici: muvimentu rotativu o reciprocante à e parti di u sigillo chjamatu sigillo dinamicu, parti statiche di u sigillo chjamatu sigillo staticu.

6, U cilindru pneumaticu travaglia per s'appoghjanu nantu à a nebbia d'oliu in l'aria compressa à u pistone per a lubricazione.Ci hè ancu una piccula parte di u cilindru senza lubricazione.


Tempu di post: 18-mar-2023