Chì sò e sferenze trà i vantaghji è i svantaghji di i cilindri sottili?

cdcz

Svantaghji di cilindru pneumaticu sottile (fattu da Air Cylinders Tube) cumpunenti pneumatici:

1.Due à a cumpressione di l'aria, a vitezza di l'azzione di u cilindru di l'aria hè facilmente cambiata da u cambiamentu di a carica.L'usu di u ligame gas-liquidu pò superà stu difettu.

2.Quandu u cilindru si move à bassu vitezza, a stabilità di u cilindru à pocu pressu ùn hè micca bonu cum'è quella di u cilindru idraulicu per via di a grande proporzione di a forza di attritu in a spinta.

3. Ancu s'è a forza di output di u cilindru di l'aria pò scuntrà i bisogni di u travagliu in parechje applicazioni, a so forza di output hè più chjuca di quella di u cilindru di l'aria idraulica (fatta da u Tubu Round Alloy di Cilindru Pneumaticu d'Aluminium).

Vantaghji di i cumpunenti pneumatici di cilindru sottile:

1. U dispusitivu pneumatica hà una struttura sèmplice, pisu ligera, installazione sèmplice è mantenimentu.U mediu hè l'aria, chì hè menu inflammable chì u mediu idraulicu, cusì hè sicuru d'utilizà.

2. U mediu di travagliu hè l'aria inexhaustible, è l'aria stessu ùn costa micca soldi.U trattamentu di gas di scarico hè simplice, ùn contamina micca l'ambiente, è hà un prezzu bassu.

3. L'ajustamentu di a forza di pruduzzioni è a velocità di travagliu hè assai faciule.A vitezza d'azzione di u cilindru hè generalmente menu di 1M / S, chì hè più veloce di a vitezza d'azzione di i metudi idraulichi è elettrici.

4. High reliability è longa vita serviziu.U numaru effittiva di l'azzioni di cumpunenti ilettricu hè di circa un milione di volte, mentri a vita di e valvole solenoid generale hè più di 30 milioni di volte, è certi valves cù una bona qualità superanu 200 milioni di volte.

5. U cilindru Pneumatic magre utilizes la compressibility di l 'aria à almacenà energia è rializà furnizzioni aria centralized.L'energia hè liberata per un cortu periudu di tempu per a risposta à alta velocità in u muvimentu intermittenti.U buffering hè pussibule.Forte adattabilità à scossa carichi è sovraccarichi.In certi cundizioni, u dispusitivu pneumatica pò avè capacità self-mantenimentu.


Tempu di Postu: Apr-11-2022