Chì sò i mutivi di a pressione insufficiente di u cilindru Pneumaticu?

1. Causa di fallimentu
1) A liberazione laterale è a liberazione aperta di l'anellu di pistone sò troppu grande, o a strada di labirintu di l'apertura di l'anellu di gas hè scurciata, o u sigillamentu di l'anellu di pistone;dopu chì a superficia hè purtata, a so prestazione di sigillatura diventa povira.
2) L'usura eccessiva trà u pistone è u cilindru Pneumatic aumenterà a distanza trà u cilindru Pneumaticu currispundente è u pistone oscillarà in u Cilindru Pneumaticu, chì affettarà a bona sigillatura di l'anellu di pistone è u cilindru Pneumatic.
3) Perchè l'anellu di pistone hè appiccicatu in u groove di l'anellu di pistone per via di colla è dipositi di carbone, l'elasticità di l'anellu ùn pò esse esercitata, è a superficia di guarnizione di a testa di l'anellu di gas è u muru di u cilindru pneumaticu hè persu.
Tensione di cilindru pneumaticu.Quandu u cilindru Pneumatic hè tiratu, u sigillo trà l'anellu di pistone è u cilindru Pneumatic hè rottu, risultatu in bassa pressione di cilindru Pneumatic.
5) Pistone mismatched hè stallatu.Per certi mutori, a prufundità di a fossa nantu à a cima di u pistone hè sfarente, è l'usu sbagliatu affetterà a pressione di u cilindru pneumaticu.
6) A guarnizione di u cilindru pneumaticu hè dannatu, l'anellu di a valvola hè alluntanatu, a molla di a valvola hè rotta o a molla hè insufficiente, a valvula è a guida di a valvula ùn sò micca strette sigillate per via di depositi di carbone o di un spaziu troppu chjucu, chì impediscenu u muvimentu di a vàlvula su è falà;
7) L'ingranaggio di cronometraggio hè stallatu in modu incorrectu, a chjave di l'ingranaggio hè sbagliata, l'ingranaggio di cronometraggio hè dannatu o purtatu troppu, a carica di a rota nantu à l'ingranaggio di cronometraggio di l'albero a camme è a rota sò allentate, ecc.
8) Teste di cilindru pneumatici ineguagliate sò usate.Se ci sò teste di cilindru pneumatici, u voluminu di a camera di combustione pò esse diversu.S'elli sò stallati incorrectly, a prissioni cilindru Pneumatic sarà affettata.
Improper aghjustamentu di u clearance di i valves intake è scarico, o: poviru sealing cù u sediu valvola, o funziunamentu improper quandu pruvà la prissioni cilindru Pneumatic.
10) Per un mutore equipatu cù un dispositivu di decompressione, a liberazione di u dispusitivu di decompressione hè adattata in modu improperu, in modu chì a valvula ùn hè micca strettamente chjusa.
2. Troubleshooting
Attualmente, ci sò parechji metudi per detectà a pressione di u cilindru Pneumaticu cù u gauge di pressione di u cilindru Pneumaticu.A pressione di u cilindru Pneumaticu pò esse rilevatu da a misurazione di u currente di u starter è a tensione di u starter;in più, u metudu di misurà cilindru Pneumatic da Pneumatic cylinder cù l 'aria cumpressu di u tubu pò dinù esse usatu.


Tempu di post: 22-Sep-2022