Tipi di cilindri pneumatici

L'energia di pressione di u gasu cumpressu pò esse cunvertita in machini in trasmissioni pneumatiche cumpunenti di attuatori pneumatici chì ponu esse realizati.

I cilindri anu dui tipi di movimentu lineale reciprocante è oscillazione reciprocante.I cilindri chì facenu un muvimentu lineale alternativu ponu esse divisi in 4 tippi di cilindri à azione sola, cilindri à doppia azione, cilindri diafragma è cilindri d'impattu.

① cilindru singulu-attu: Solu una estremità hà una verga pistone, da u latu pistone di a polimerizazione di u supplyu di gasu pò pruduce a pressione di l'aria, a pressione di l'aria spinge u pistone per pruduce spinta estesa, da primavera o ritornu di pesu stessu.

② Cilindru à doppia azione: Fornitura di gas alternata da i dui lati di u pistone, forza di uscita in una o duie direzzione.

③ Cilindru di diafragma: Sustituite u pistone cun un diaframma, emette a forza in una sola direzzione, è resettate cù una molla.A so prestazione di sigillatura hè bona, ma l'itinerariu hè curtu.

④ Impact Cylinder: Questu hè un novu tipu di cumpunente.Cunverte a pressione di u gasu cumpressu in l'energia cinetica di u muvimentu di pistone à alta velocità (10 ~ 20 m / s) per fà i travaglii.

⑤ cilindru pneumaticu senza asta: u nome generale di u cilindru senza asta di pistone.Ci sò dui categurie di cilindri magnetichi è cilindri di cable.Fate cilindru swing reciprocating chjamatu cilindru swing, da a lama sarà siparata da a cavità internu à dui, alternante fornimentu di gas à i dui cavità, l 'arbulu output per u muvimentu swing, angolo swing menu cà 280 °.In più, ci sò cilindri rotanti, cilindri damping gas-liquid è cilindri stepper.


Tempu di Postu: Dec-19-2022