A suluzione à a velocità di cilindru pneumatica lentamente

A vitezza di u muvimentu di u cilindru pneumaticu hè principalmente determinata da i bisogni di l'usu di u travagliu.Quandu a dumanda hè lenta è stabile, deve esse usatu un cilindru pneumaticu di smorzamentu di gas-liquidu o un cuntrollu di l'acceleratore.
U metudu di cuntrollu di throttle hè: installazione horizontale di valvola di throttle di scarico per utilizà a carica di spinta.
Hè ricumandemu d'utilizà a stallazione verticale di a carica di l'elevatore per utilizà a valvola di throttle di ingressu.U tubu buffer pò esse usatu per evità l'impattu nantu à u tubu di cilindru pneumaticu à a fine di u colpu, è l'effettu buffer hè evidenti quandu a velocità di u cilindru pneumaticu ùn hè micca alta.
Se a vitezza di u muvimentu hè alta, a fine di u canna di u cilindru pneumaticu serà impactata spessu.

Per ghjudicà se u cilindru pneumaticu hè difettu: Quandu u pistone hè tiratu, ùn ci hè micca resistenza.Quandu u pistone hè liberatu, u pistone ùn hà micca muvimentu, quandu hè tiratu fora, u cilindru pneumaticu hà a forza opposta, ma quandu hè continuamente tiratu, u cilindru pneumaticu scende lentamente.Ùn ci hè micca o pocu pressione quandu u cilindru pneumaticu travaglia significa chì u cilindru pneumaticu hè difettu.

I mutivi principali per a rallentazione di u cilindru pneumaticu auto-resetting cù a molla interna:
1. A forza elastica di a primavera integrata hè debilitatu
2.A resistenza di ritornu diventa più grande.
Soluzione: Aumentà a pressione di a fonte d'aria; Aumentà u foru di u cilindru pneumaticu, vale à dì, aumentà a forza di trazione sottu a cundizione chì a pressione di a fonte d'aria resta invariata.
3. U solenoid valve hè difettu, chì porta à u canali unsmooth aria leakage, chì face a vitezza di ritornu rallenta per via di l 'aumentu di back pressure.Because u cilindru pneumatici travaglia da a propulsione di gas.Quandu a pressione di l'aria hè aumentata, ogni volta chì a valvula solenoide hè aperta, u gasu chì entra in a barra di pistone di u cilindru pneumaticu aumenta in u stessu periodu, è a forza motrice di u gasu aumenta, cusì a velocità di u muvimentu di u cilindru pneumaticu aumenta ancu.


Tempu di Postu: Dec-08-2022