A SOLUZIONE A FALLA DI U CILINDRU PNEUMATIC COMPACT

1. U cilindru hà l'aria cumpressa chì entra, ma senza output.

In vista di sta situazione, i ragiuni pussibuli sò i seguenti: e camere di a membrana superiore è inferjuri sò cunnessi per via di a fuga di u diafragma, a pressione superiore è bassa sò listessi, è l'attuatore ùn hà micca output.Perchè u diafragma hè anzianu in cilindru pneumatica prufilu aluminium azzioni frequenti tubu, o la prissioni surghjente aria trapassa a prissioni massima funziunamentu di u diafragma, hè u fattore direttu chì causa u diafragma à esse dannatu.L'asta di uscita di l'attuatore hè severamente usata, facendu chì a verra di uscita sia appiccicata nantu à a manica di l'arbulu.
Metudu di risoluzione di i prublemi: ventilate l'attuatore è verificate a pusizione di u foru di scarico per vede s'ellu ci hè una grande quantità d'aria chì esce.Sì cusì, significa chì u diafragma hè dannatu, basta à sguassà u diafragma è rimpiazzà.Verificate l'usura di a parte esposta di a barra di output.Se ci hè un usu seriu, hè prubabile di esse un prublema cù a barra di output.

2. Quandu u canna di cilindru aria si move in una certa pusizioni, ferma.

In vista di sta situazione, i ragiuni pussibuli sò: a primavera di ritornu di a testa di a membrana hè rivoltata.
Metudu di risoluzione di i prublemi: ventilate l'attuatore, è utilizate un stetoscopiu o un cacciavite cum'è un dispositivu ausiliariu per sente u sonu di a testa di a membrana durante l'azzione.S'ellu ci hè un sonu anormale, hè assai prubabile chì a primavera hè stata scaricata.À questu tempu, basta disassemble a testa di a membrana è reinstallà a primavera.Verificate l'usura di a parte esposta di a barra di output.Se ci hè un usu seriu, hè prubabile di esse un prublema cù a barra di output.

3. A valvola di riduzzione di a pressione di u filtru di l'aria di a surgente hà un display di pressione, è l'attuatore ùn agisce micca.

In risposta à sta situazione, i ragiuni pussibuli sò: u pipeline di fonte di gasu hè bluccatu.A cunnessione di l'aria sguassata
Metudu di risoluzione di i prublemi: Verificate u tubu di ingressu per vede s'ellu ci hè una materia stranera appiccicata.Aduprate l'acqua saponata per spruverà a pusizione di l'articulazione per vede s'ellu hè diventatu scioltu.

4. Tuttu hè normale, ma l'output di l'attuatore hè debule o l'ajustamentu ùn hè micca in u locu.
In vista di sta situazione, i ragiuni pussibuli sò: i paràmetri di u prucessu sò cambiati, è a pressione prima di a valvula hè aumentata, perchè a valvula hà bisognu di una forza di output più grande di attuatore.fallimentu di u locatore.
Metudu di risoluzione di i prublemi: rimpiazzà l'attuatore cù una forza di output più grande o riduce a pressione prima di a valvula.Verificate o risolve i prublemi di u posizionatore è u kit di cilindru d'aria.


Tempu di Postu: Aug-24-2022