I prublemi principali di u cilindru pneumaticu per l'usu

1.Pneumatic Cylinder ùn si move accidentalmente

 

Motivu:

 

1. Air mischjà cù u polu, causannu danni à u cilindru.

2. Ajustamentu impropriu di a valvula buffer.

3. U solenoid valve travaglia male.

 

Contramisura

 

1. A causa di u mischju di polvera è danni à u muru internu di u cilindru Pneumatic (Anodized Aluminium Tube In Pneumatic Cylinder), u pistone sarà stuck in u so spinu è in un veru statu muvimentu.Quandu si rimpiazza u cilindru d'aria (fattu daTubu d'Aluminiu Round o Tubu d'Aluminiu 6063), hè necessariu di prevene u mischju di polvera.

 

2. Quandu a vàlvula di l'agulla buffered hè troppu strettu, vicinu à a fine di u colpu, i travaglii di pressione di volta, è u cilindru pneumaticu (fattu daPipe d'alliage d'aluminium) a piastra hè in u statu di muvimentu attuale, è l'acceleratore di a valvola d'agulla per u buffering deve esse aghjustatu.

 

3. Se a nebbia d'oliu hè impropriu è l'aria ùn hè micca pulita, è qualchì volta a valvula di solenoide si ferma è ùn funziona micca, duvete furnisce l'oliu bè o pulite a valvula solenoide per separatamente.Perchè a vàlvula di solenoide hè usata, qualchì volta malfunzionarà.Verificate chì a valvula solenoide funziona.Sia à travaglià à un ritmu fermu.Valvule solenoid chì sò stati utilizati per un bellu pezzu, qualchì volta fallenu per uperà per u magnetismu residuale.À questu tempu, a valvula solenoide deve esse rimpiazzata.Se u corpu di a vàlvula solenoide hè dannatu, fate un esperimentu separatu nantu à a vàlvula solenoide per cunfirmà s'ellu funziona bè.

 

2. Cilindru ùn pò spustà lisu, jitter si faci, vitezza irregolari, soprattuttu à bassu vitezza

 

Motivu:

1. Oliu lubricating insufficient.

2. Pressione d'aria insufficiente

3. Imbulighjate in polvera

4. Piping inappropriate

5. Metudu stallazione improper di cilindru.

6. Per fà un eserciziu à bassa velocità (questu eserciziu à bassa velocità supera u limitu pussibule)

7. A carica hè troppu grande.

8. A vàlvula di cuntrollu di velocità hè nantu à u circuitu di throttling inlet.

 

Contramisura

 

1. Verificate u cunsumu di u lubricatore.Quandu hè menu di u cunsumu standard, reajustà u lubricatore.Sè avete osservatu u statu di a superficia sliding di u pistone, pudete truvà spessu stu fenomenu.

 

2. Quandu a pressione di u travagliu di u cilindru hè bassu, qualchì volta u pistone ùn pò micca spustà lisu per via di a carica, è a pressione di travagliu deve esse aumentata.Un fornimentu d'aria troppu pocu hè unu di i mutivi di u muvimentu unsmooth di u cilindru.U flussu currispondente à a dimensione è a velocità di u cilindru deve esse assicuratu.

 

3. A causa di u mischju di polvera, a viscosità di u polvera è l'oliu lubricante aumentanu, è a resistenza di sliding cresce.Comu indicatu, pruvate micca di utilizà a polvera per mischjà in l'aria.

 

4. Piping sottili o articuli troppu chjuchi sò ancu u mutivu di u muvimentu unsmooth di u cilindru.Le perdite di valvola in i tubi e l'uso improprio di giunzioni provocano anche un flusso insufficiente.Avete bisognu di selezziunà cumpunenti di taglia adatta.

 

5. U dispusitivu guida hè usatu pi spustà a carica.Se a barra di pistone è u dispositivu di guida sò inclinati è l'attrito aumenta, ùn pò micca spustà liscia è qualchì volta ancu si ferma.

 

6. Quandu u muvimentu di bassa vitezza hè più bassu di 20mm / s, u crawling spessu accade, è un cunvertitore di gas-liquidu deve esse usatu.

 

7. Reduce i cambiamenti di carica è cresce a pressione di travagliu.Cilindru di grande diametru hè adupratu.

 

8. Modificatu in u circuitu di throttling outlet.

 

Nota In a direzzione di cuntrollu di velocità di u cilindru, l'aria deve esse permessa di flussu liberamente, è l'aria di output deve esse cuntrullata.Questu hè un puntu impurtante di u puntu di cuntrollu di u cilindru di l'aria (fattu da Kit di Cilindru Pneumaticu è Profilu di Cilindru Pneumaticu).


Tempu di pubblicazione: 06-ottobre-2021