Selezzione è classificazione di cilindri pneumatici cumunimenti usati

U cilindru pneumaticu hè un cumpunente utilizatu per ottene u muvimentu lineale è u travagliu.A so struttura è a forma anu parechje forme, è ci sò assai metudi di classificazione.I più usati sò i seguenti:

① Sicondu a direzzione di l'aria compressa, pò esse divisa in cilindru pneumaticu à azione singulu è cilindru pneumaticu à doppia azione.U muvimentu di u cilindru pneumaticu unicu in una sola direzzione hè guidatu da a pressione di l'aria, è u resettore di u pistone dipende da a forza di primavera o di gravità;l'avanti è avanti di u pistone in u cilindru pneumaticu à doppia azione hè tuttu cumpletu da l'aria compressa.
② Sicondu e caratteristiche strutturali, pò esse divisu in cilindru pneumaticu di pistone, cilindru pneumaticu di paleta, cilindru pneumaticu di film, cilindru pneumaticu di smorzamentu di gas-liquidu, etc.
③ Sicondu u metudu di installazione, pò esse divisu in cilindru pneumaticu di tippu di lug, cilindru pneumaticu di flange, cilindru pneumaticu di tippu pivot è cilindru pneumaticu di flange.
④ Sicondu a funzione di u cilindru pneumaticu, pò esse divisu in cilindru pneumaticu ordinariu è cilindru pneumaticu speciale.I cilindri pneumatici ordinarii si riferiscenu principarmenti à i cilindri pneumatici à pistone-single è à i cilindri pneumatici à doppia azione;cilindri pneumatici spiciali include cilindri pneumatici damping gas-liquid, cilindri pneumatici film, cilindri pneumatici impattu, cilindri pneumatici booster, cilindri pneumatici stepping, è cilindri pneumatici rotativi.

Divisu da u diametru di u cilindru pneumaticu: cilindru pneumaticu in miniatura, cilindru pneumaticu chjucu, cilindru pneumaticu mediu, cilindru pneumaticu grande.
Sicondu a forma di buffer: senza cilindru pneumaticu buffer, cilindru pneumaticu tampon buffer, cilindru pneumaticu buffer d'aria.
Per dimensione: tipu di salvezza di spaziu, tipu standard

Scelta di cilindru pneumaticu:
1. Determina u diametru di u cilindru pneumaticu - secondu a carica
2. Determinate l'itinerariu - secondu a gamma di u muvimentu
3. Determinà u metudu di stallazione
4. Determina u switch magneticu, etc.
5. Determinate a forma di buffer
6. Determinate altri accessori


Postu tempu: Apr-14-2023