Caratteristiche di u cilindru pneumaticu SC

1, cilindru pneumaticu standard SC (fattu da u tubu cilindru tondu 6063-T5) adattatu per l'usu in una varietà di industrie diverse, specificamente utilizatu in a rimozione di i dispositi di polvera, stu cilindru hè di solitu cunfiguratu per elevà a valvula è a valvola di impulsu elettromagneticu inseme cù l'usu.U fabricatore pò cuncepisce è pruduce diversi diametru di cilindru è corsa secondu e esigenze dettagliate di u cliente è i bisogni attuali, a flange di cilindru, e parti di cunfigurazione di cilindru di l'orechja unica è l'orechja doppia, è ancu l'asta d'aria standard di u cilindru è u cilindru plus.
2, tappi terminali di cilindru pneumatici standard SC chì utilizanu a nova tecnulugia di trasfurmazioni di fusione di pressione.
A superficia di a barra di pistone di stu tipu di cilindru usa a tecnulugia di trasfurmazione di l'indurimentu pre-rolling, attraversu l'electroplating chrome duru, a macinazione fine, cù una eccellente prevenzione di ruggine, resistenza à l'usura è altre caratteristiche.
3, u cilindru pneumaticu standard SC hà una struttura nova è una qualità eccellente, chì ponu operare senza oliu lubrificante, è a pressione iniziale di u cilindru hè chjuca, chì allarga a so vita di serviziu.
4, stu tipu di cilindru prima è dopu à i dui tappi finali portanu una vite di ventilazione di ricambio, convenientu per l'utilizatori per installà l'orientazione di a selezzione.

U cilindru pneumaticu SC hà cinque caratteristiche strutturali
1, tappi terminali di cilindru pneumatici standard SC chì utilizanu a nova tecnulugia di colata di pressione.
2 、 U cilindru di u cilindru hè fattu di lega d'aluminiu d'alta qualità è a superficia interna hè fabricata da un prucessu anodizatu duru.
3, a superficia di a barra di pistone di cilindru pneumaticu aduprendu a tecnulugia di trasfurmazione di l'indurimentu pre-rolling, attraversu a galvanica cromata dura, a macinazione fine, cù una eccellente prevenzione di ruggine, resistenza à l'usura è altre caratteristiche.
4, SC cilindru standard nantu à a cima di u rumanzu struttura di sigillo, di qualità eccellente, ùn pò furnisce oliu lubricating in casu di ùn funziunamentu anormali, a prissioni iniziale di u cilindru iniziale hè chjuca, allargendu u so periodu di usu.
5, sc cilindru prima è dopu à i dui tappi di fine sò purtendu una viti di ventilazione di ricambio, cunvene per l'utilizatori per installà l'orientazione di a selezzione.


Tempu di Postu: Dec-06-2022