Precauzioni à l'usu di cilindri

Ci sò parechji cumpunenti di cumpunenti pneumatici, trà i quali u cilindru hè assai usatu.Per migliurà a so rata d'utilizazione, fighjemu un sguardu detallatu à i lochi chì deve esse attentu à l'usu di stu pruduttu.

Quandu si usa u cilindru, i requisiti di qualità di l'aria sò assai elevati.L'aria compressa pulita è secca deve esse usata.L'aria ùn deve micca cuntene solventi organici, oliu sinteticu, sali è gasi corrosivi, etc., per impediscenu u cilindru è a valvula da malfunctioning.

Prima di installà cumpunenti pneumatici, l'internu di u tubu di u cilindru deve esse lavatu cumplettamente, è ùn porta micca polvere, chips, frammenti di cinturione di sigillatura è altre impurità in a valvula di cilindru.In i lochi cù assai polvera, gocce d'acqua è gocce d'oliu, u latu di u bastone deve esse equipatu cù una tappa protettiva telescopica, è ùn deve esse torciata durante a stallazione.Induve una manica protettiva telescopica ùn pò esse usata, un cilindru cù un forte anellu antipolvere o un cilindru impermeable deve esse usatu.

I cilindri standard ùn anu micca esse aduprati in nebbie corrosive o in nebbie chì causanu l'inflazione di anelli di tenuta.U cilindru lubricatu cù l'oliu deve esse equipatu cù un lubricatore cù un flussu raghjone, è u cilindru ùn deve esse lubricatu cù l'oliu.Perchè u cilindru hè pre-pienu di grassu, pò esse usatu per un bellu pezzu.Stu tipu di cilindru pò ancu esse usatu per l'oliu, ma una volta chì l'oliu hè furnitu, ùn deve esse firmatu, perchè u grassu prelubricante pò esse sbulicatu, è u cilindru ùn funziona micca bè se l'oliu ùn hè micca furnitu.

À u situ di stallazione di u cilindru di cumpunenti pneumatici, hè necessariu di impedisce chì i chips di perforazione si mischianu da l'ingressu d'aria di u cilindru.U cilindru ùn pò micca esse usatu cum'è un cilindru cumminatu gas-liquidu per impedisce a fuga d'oliu.E parti scorrevule di u cilindru è a barra di u pistone ùn deve esse micca dannatu per prevene a fuga d'aria causata da una cattiva azione di u cilindru è danni à l'anellu di sigillatura di u pistone.U spaziu di mantenimentu è di regulazione adattatu deve esse riservatu à a valvula di buffer, è u spaziu di stallazione è di regulazione adattatu deve esse riservatu per switch magnetichi, etc. Se u cilindru ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, deve esse operatu una volta à u mese è oliu per prevene. ruggine.
6


Tempu di Postu: 18-Mar-2022