Cumpetenze di compra di cilindru pneumaticu sparte

A qualità di l'attuatore Cilindru pneumaticu in u sistema pneumaticu hà una grande influenza nantu à u statu di travagliu generale di l'equipaggiu di supportu.Autoair parla di e cumpetenze di tutti in l'acquistu di cilindri pneumatici:

1. Sceglite un fabricatore cù una alta reputazione, qualità è reputazione di serviziu.
2. Verificate i normi utilizati da l'impresa per pruduce cilindri pneumatici.S'ellu hè u standard di l'impresa, deve esse paragunatu cù u standard di l'industria.

3. Inspeccione l'aspettu, a fuga interna è esterna è a prestazione senza carica di u cilindru pneumaticu:
a.Apparizione: Ùn ci deve esse micca graffii nantu à a superficia di u Tubu di Cilindru Pneumaticu d'Aluminiu è di pistone, è senza buchi d'aria è tracoma à i Kit di Assemblea di Cilindru Pneumaticu.
b.Fuga interna è esterna: U cilindru pneumaticu ùn hè micca permessu di avè una fuga esterna eccettu l'estremità di a barra.A fuga interna è a fuga esterna di l'estremità di u bastone deve esse menu di (3 + 0.15D) ml / min è (3 + 0.15d) ml / min rispettivamente.
c.Prestazione senza carica: mette u cilindru pneumaticu in un statu senza carica, è fate u funziunamentu à bassa vitezza per vede quale hè a so vitezza senza crawling.A più bassa a velocità, u megliu.

4. Prestate attenzione à a forma di stallazione è a dimensione di u cilindru pneumaticu.A dimensione di a stallazione pò esse pruposta quandu l'ordine da u fabricatore.U fabricatore di cilindru pneumaticu ùn hà generalmente micca stock, è u tipu standard hè utilizatu quantu pussibule, chì ponu accurtà u tempu di consegna.


Tempu di Post: 16-May-2022