Cunniscenza di u cilindru pneumaticu 2

Ci sò tanti valves pneumatici, sapete u cilindru Pneumaticu?
01 Struttura basica di cilindru d'aria
L'attuatore pneumaticu chjamatu hè un cumpunente chì usa l'aria cumpressa cum'è putenza è conduce u mecanismu per movimenti lineari, swing è rotazione.
Pigliate u cilindru pneumaticu di basa cumunimenti utilizatu cum'è un esempiu per vede ciò chì ci hè dentru.
A quistione hè, ùn sò micca sapè s'è vo fighjate à a stampa sottu, pudete dì s'ellu hè un cilindru à azione unica o un cilindru à aria doppia ?
Cina Ck45Asta di pistone cromata+ Kit di cilindru d'aria+ Piston + Tubu di Cilindru d'Aluminiu
(Semu Produttori di tubi di cilindru d'aria)
n2502 Classificazione di cilindri pneumatici
Cilindru pneumaticu singulu-attu: U pistone hè furnitu cù aria da un solu latu, è a pressione di l'aria spinge u pistone per pruduce una spinta per allargà è vultà da a primavera o u so propiu pesu.
Cilindru d'aria a doppia azione:
Ci hè pressione d'aria in i dui lati di u pistone di u cilindru per realizà u muvimentu in avanti o in daretu.
03 cuscinu cilindru d'aria
Tuttavia, u cilindru pneumaticu hà ancu un prublema.Se u dispusitivu cushioning ùn hè micca utilizatu, quandu u pistone si move à a fine, in particulare u cilindru cù una corsa longa è una veloce veloce, l'energia cinetica di u pistone chì chjappà à a tappa finale serà assai grande, chì pò facilmente dannà e parti è accurtà i pezzi. vita di u cilindru..
In più, u rumore causatu da l'impattu hè ancu terribili.Se u rumore di un cilindru pneumaticu senza un dispositivu buffer hè 70dB, u rumore di tutta a fabbrica serà altu cum'è 140dB, cum'è essendu nantu à a pista di un aviò per un bellu pezzu.Questu hè ghjuntu à u limitu chì l'esseri umani ùn ponu stà è soffrenu.
Cumu risolve questi prublemi?
I nostri diseggiani anu fattu un disignu di cuscini per u cilindru pneumaticu.
Tampone idraulico:
U primu è u metudu più simplice per l'ammortizazione di u cilindru pneumaticu: installate un cuscinu idraulicu à l'estremità frontale di u cilindru.
U schema di principiu di funziunamentu di u buffer idraulicu hè u seguente:
Per mezu di u disignu unicu di l'orifiziu, l'oliu minerale hè adupratu cum'è u mediu per realizà a transizione da alta velocità è carica ligera à bassa velocità è carica pesante.
Features: Ùn ci hè bisognu di aghjustà a larga gamma da a piccula energia à a grande capacità, è si pò ottene u megliu assorbimentu di energia.
Tampone di gomma:
Per installà più compactly in a fabbrica, i diseggiani pensanu à un altru mètudu, u sicondu metudu: cushioning di gomma.(I cuscini cuscini sò posti à e duie estremità di l'asta di pistone)
Precauzioni:
1) A capacità di cushioning hè fissa è immutable, è a capacità di cushioning hè chjuca.Hè soprattuttu utilizatu per i picculi cilindri per impediscenu u rumore di u funziunamentu.
2) Hè necessariu di attentu à u fenomenu di deformazione è sbucciatura causata da l'anziane di a gomma.
Cuscini d'aria:
U terzu mètudu: cushioning d'aria.(Quandu u pistone si move, a manica di tampone è l'anellu di sigillatura travaglianu inseme per furmà una camera d'aria chjusa / cavità tampone da un latu per ottene u buffering.)
U gasu in a camera tampone pò esse scaricatu solu per via di a valvula tampone.Quandu l'apertura di a valvula di cuscinettu hè assai chjuca, a pressione in a cavità aumenta rapidamente, è sta pressione produce una forza di reazione nantu à u pistone, decelerandu cusì u pistone finu à chì ferma.
Precauzioni:
1) Ajustendu l'apertura di a valvula di buffer, a capacità di buffer pò esse aghjustata.A più chjuca hè l'apertura, più grande hè a forza di cushioning.
2) Aduprate a pressione posteriore quandu u cilindru hè operatu per ottene un cushioning.A pressione posteriore di u cilindru hè chjuca.A capacità di buffer diventerà ancu più chjuca.Quandu si usa, fate attenzione à u metudu di cuntrollu di a tarifa di carica è a velocità di u cilindru.
04 Interruttore magneticu
Parlendu di questu, sapemu cumu u cilindru si move liberamente.Ma tuttu hà regule, è cusì u muvimentu di i cilindri.Hanu tutti in pusizioni ?Hanu passatu u cunfini ?Quale deve vigilà questu?
Interruttore magneticu - hè un signale di feedback per ghjudicà se u cilindru hè in esecuzione in u locu, è cuntrola a valvula solenoide currispundente per compie l'azzione di cambiamentu.
Principiu: L'anellu magneticu chì si move cù u pistone s'avvicina o abbanduneghja l'interruttore, è e canne in l'interruttore sò magnetizzate per attruverà o disconnectà l'altri, mandendu segnali elettrici.
Features: Ùn ci hè bisognu di stallà una valvula cuntrullata da a macchina è u so quadru di muntatura à i dui estremità di a corsa di u cilindru, è ùn ci hè bisognu di stallà un paraurti à a fine di a barra di pistone, cusì hè convenientu à aduprà, struttura compacta. , alta in affidabilità, longa in vita, pocu costu, è veloce in u tempu di risposta di cambià., Hè statu largamente utilizatu.
05
Lubricazione di cilindru
Inoltre, vulemu ancu parlà di lubricazione, u scopu di quale hè di riduce u dannu di u muvimentu di u cilindru à u cilindru stessu è allargà a vita di serviziu di u cilindru.
Lubricate oliu:
Aduprate un lubricatore per mischjà l'oliu di lubricante in l'aria compressa è trasmette à u cilindru.
Oliu senza lubricante:
Aduprate solu grassu integratu, ùn hè micca bisognu di usà lubricatore per a lubricazione;per evitari a contaminazione di l'alimentu è l'imballu da particelle d'oliu durante u prucessu di trasportu, influenza nantu à e proprietà di certi pigmenti chimichi industriali, o influenza nantu à a precisione di strumenti di prova, etc. Attualmente, a maiò parte di i pruduttori anu realizatu cumplettamente cilindri non-carburanti.
Precauzioni:
Una volta chì hè stata utilizata per lubricate l'oliu, deve esse usata continuamente.Una volta fermata, l'esperanza di vita cala drasticamente.

 


Tempu di Postu: Dec-10-2021