Quelli situazioni sò spessu scontri quandu si mette u cilindru pneumaticu

1.U cilindru Pneumatic hè principarmenti cast in u prucessu di fà u cilindru pneumatica tavola swing.U cilindru pneumaticu deve esse sottumessu à u trattamentu di l'anziane dopu à abbandunà a fabbrica, chì eliminerà u stress internu generatu da u cilindru pneumaticu durante u prucessu di casting.Se u tempu di anziane hè relativamente cortu, u cilindru pneumaticu trasfurmatu serà deformatu in l'operazione futura.

2. Durante u funziunamentu di u cilindru pneumaticu, a quantità di forza hè relativamente cumplessa.In più di a diferenza di pressione trà u gasu in u cilindru pneumaticu è fora di u gasu è u pesu è a carica statica di i cumpunenti installati in u cilindru pneumaticu, l'equipaggiu deve ancu resiste à u flussu di vapore durante l'usu.A paletta stazionaria hè a forza di reazione à a parte stazionaria.

3. A carica di u cilindru pneumaticu aumenta o diminuite troppu veloce, soprattuttu in u prucessu di rapidu start-up è shutdown di l'equipaggiu, a temperatura cambia assai durante u cambiamentu di e so cundizioni di travagliu è u modu di riscaldamentu di u cilindru pneumaticu hè sbagliatu. , è a capa d'insulazione hè aperta troppu prestu durante u chjusu per mantenimentu.etc., risultatu in un grande stress termale è deformazione termale in u cilindru pneumaticu è nantu à a flange.

4. Se u stress hè generatu in u prucessu di machining di cilindru pneumaticu è saldatura di riparazione, u cilindru pneumaticu ùn hè micca temperatu per eliminà durante l'usu, chì pruvucarà u cilindru pneumaticu à avè un stress residuale relativamente grande à un certu puntu.deformazione permanente sarà in u prucessu.

5. Durante u mantenimentu è a stallazione di u cilindru pneumaticu, per via di a so tecnulugia d'ispezione è di u prucessu di mantenimentu, u gap di espansione di u cilindru pneumaticu internu, u diafragma di u cilindru pneumaticu, a manica di diafragma è a manica di sigillo di vapore ùn hè micca adattatu durante l'usu, o l'espansione di a piastra di pressione di lug pendenti ùn hè micca adattatu.U gap ùn hè micca adattatu, è una forza di espansione enormi hè generata dopu l'operazione per deformà u cilindru pneumaticu.

6. Quandu u cilindru pneumaticu hè in esecuzione, a forza di strettu di i bulloni hè insufficiente o u materiale trattatu ùn hè micca qualificatu.In questu modu, a strettezza di a superficia di l'articulazione di u cilindru pneumaticu hè principalmente realizata da a forza di strettu di i bulloni.L'unità hè fermata o a carica hè aumentata o diminuita.Generarà un stress termicu è una temperatura alta pruvucarà un rilassamentu di stress di i so bulloni.


Tempu di post: 28-mar-2022