L'attrezzatura di bisellu di tubu combina un altu torque è un pocu RPM Da: ESCO Tool

Esco Tool (Holiston, Massachusetts) hà liberatu Mini-MILLHOG, un strumentu pneumaticu di trasfurmazione di tubi portatili chì combina un torque elevatu è un RPM bassu per a bisellatura è a trasfurmazione di a superficia di i tubi in super lega.
Esco Mini-MILLHOG hè un strumentu pneumaticu compactu è portatile di serratura di tubi di diametru internu è smussatura di tubi cù un pesu operativu di 27,5 liri.Pò esse aghjustatu da ellu stessu durante a stallazione è furnisce un torque altu è un RPM bassu.U strumentu hà un funziunamentu liscia, non-chattering, pò esse preparatu in ogni angulu, è pruduce patatine fritte cuntinui puliti senza l'usu di oliu di taglio o fluidu di taglio.
Esco Mini-MILLHOG hè ideale per smussà l'acciaio inossidabile in alta lega è i tubi à pareti spessi, è ancu per a rimozione di rivestimenti è rivestimenti di tubi.Hè cuncepitu per tubi è tubi da 1.25 ID à 6.625″ OD.Un mandrinu copre a maiò parte di l'area..
Havi un robustu trenu di trasmissione di ingranaggi cilindrici, è tutte e parti di serratura, cumpresa a barra di ingranaggi, sò trattate termicamente.
L'attrezzamentu di preparazione di punta di serratura Esco Mini-MILLHOG ID hè à un prezzu di $ 6,995.00 è hè ancu dispunibule per affittu.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021