U sistema p-tube di HUP mantene u serviziu in funzione nurmale

U Sistema di Tubi Pneumatici di l'Hospital di l'Università di Pennsylvania (HUP) trasporta quasi 4,000 esemplari, sangue è prudutti di sangue, è altre forniture è medicazione urgentemente necessarii à i siti in tuttu u campus HUP à una velocità di 22 piedi per seconda - circa 15 chilometri per ora. - ogni ghjornu .A causa di l'aghjurnamentu recente, l'efficienza di u sistema ùn hè micca solu migliuratu, ma stu serviziu d'alta qualità continuarà à esse furnitu quandu u Pavilion apre in u vaghjimu.
A "superautostrada" di HUP hè un sistema cumplessu: chilometri di pipeline sò divisi in parechje zone, chì portanu à destinazioni specifiche sparse in l'edifici HUP fisicamente cunnessi.Centinaia di "trasportatori" (contenitori di specimens o forniture) ponu esse spustati attraversu u tubu in ogni mumentu, è u monitoraghju in tempu reale di u sistema li seguita per minimizzà l'"imbuttamenti di trafficu" è altri prublemi, cusì ogni trasportatore pò esse cum'è. u più prestu pussibule Arrivà à a stazione di destinazione in u tempu necessariu."A maiò parte di e transazzioni piglianu menu di 5 minuti da u puntu A à u puntu B", disse Gary Maccorkle, direttore di l'operazioni di mantenimentu.
HUP hà avà 130 stazioni, da 105 uni pochi anni fà.A maiò parte sò aghjuntu à quelli spazii chì ricevenu i più grandi afflussi, à dì i laboratorii (quasi a mità vanu à a ricezione cintrali), i banche di sangue è e farmacie.Ellu disse chì queste stazioni supplementari sò "cum'è aghjunghje una altra strada d'autostrada à l'internu".A più grande l'infrastruttura, u più prubabile chì l'urdinatore truverà una strada rapida è aperta à a destinazione.Per esempiu, invece d'aspittà chì u trafficu in una zona si ferma, l'operatore automaticamente rerouterà à un'altra zona aperta è più veloce.
L'aghjurnamentu di HUP aiuta ancu à riduce i tempi di inattività.L'alerta di u prublema serà mandatu à u persunale di mantenimentu iPhone 24 ore à ghjornu."Stu sistema di notificazione ci permette di sapè di u prublema è di risolve prima chì l'altri si capiscenu", disse Maccorkle.
L'architettu è u paisaghjolu Anuradha Mathur è l'antropologu Nikhil Anand cullaburanu per risolve i prublemi di u disignu è di a pratica umana, creendu novi modi di pensà à e cità costiere basse in India è in u mondu.
A 265a cerimonia di graduazione di Penn onora i studienti chì sò carattarizati da una crescita ispirante, una resilienza senza paragone, un apprezzamentu cordiale è una capacità indiscussabile di creà un futuru megliu per tutti noi.
A Clinica di Vaccine Penn Cares COVID-19 furnisce i docenti, i studienti postdoctorali è i studienti cù unu di i migliori strumenti per luttà contra a pandemia.
Se ci sò nutizie da l'Università di Pennsylvania, truverete quì.Ci sforzemu di furnisce i prufili di facultà è studienti, aghjurnamenti di ricerca è aghjurnamenti di campus.(Fabbrica d'Aluminiu di Tubu Cilindru)


Tempu di post: Jul-07-2021