Cumu impedisce chì u pad di cilindru pneumaticu di u cilindru pneumaticu SMC sia brusgiatu è dannatu?

Durante l'usu di u cilindru pneumaticu SMC (corpu hè Air Cylinder Tubing), qualchì volta u pad di cilindru pneumaticu SMC hè brusgiatu.U mutivu di a brucia di u pad di cilindru pneumaticu SMC, l'avemu introduttu in l'articulu precedente.Per assicurà l'usu normale di u cilindru pneumaticu SMC.Avemu bisognu di evità di brusgià u pad di cilindru pneumaticu SMC.Allora cumu per prevene?Prima di tuttu, avemu bisognu di cunnosce u metudu di prova di detecting u pad di cilindru pneumaticu.Durante l'usu di u cilindru pneumaticu SMC, qualchì volta u pad di cilindru pneumaticu SMC hè brusgiatu.U mutivu di a brucia di u pad di cilindru pneumaticu SMC, l'avemu introduttu in l'articulu precedente.Per assicurà l'usu normale di u cilindru pneumaticu SMC.Avemu bisognu di evità di brusgià u pad di cilindru pneumaticu SMC.Allora cumu per prevene?Prima di tuttu, avemu bisognu di sapè u metudu di prova di detectà u cuscinettu di cilindru pneumaticu brusgiatu.

Aduprà u calibre di pressione di u cilindru pneumaticu per detectà a pressione di compressione di i dui cilindri pneumatici adiacenti di u mutore.S'ellu hè assai bassu, hè generalmente pocu sigillatu in u cilindru pneumaticu.Fate i seguenti testi specifichi:

1. Aduprate un tubu di gomma per detectà a strettezza di u cilindru pneumaticu in u cilindru pneumaticu

Avviate u mutore, chjude una estremità di una manguera di gomma vicinu à l'arechje, è l'altru finale si trova longu a cunnessione trà a testa di cilindru pneumatica chì pò esse sigillata è u cilindru pneumaticu.

2. Detect u sigillatu di u pad di cilindru pneumaticu fighjendu l'acqua di u dissipatore di calore è splash

Apertura a tappa di u radiatore, mantene u mutore in funziunamentu à a velocità di rallentamentu, osservate u refrigerante di u dissipatore di calore è aghjunghje a bocca, pisate rapidamente u pedale acceleratu finu à a fine.S'ellu ci hè una vesciche constantemente versendu da u coolant quandu ci hè una accelerazione brusca, significa chì u cuscinettu di cilindru pneumaticu ùn hè micca sigillatu.Più bolle, più severu l'aria.In i casi severi, u radiatore sarà in acqua.

3. Aduprà l'analizzatore di gas di coda per detectà a strettezza di u cuscinettu di cilindru pneumaticu

Qualchì suluzione di rinfrescamentu di u radiatore di u mutore hè versata sottu à a piastra di ferru, è a bolla ùn pò micca esse vista.Pudete apre u coperchio di u radiatore è mette l'intestazione di l'analizzatore di gas di cuda à l'apertura di u radiatore.Ùn fate micca à u coolant.Se pudete detectà HC quandu hè acceleratu, significa chì u pad di cilindru pneumaticu hè pocu sigillatu.

4. U leakage di u pad cilindru pneumatica pruvucarà a temperatura di u mutore à esse troppu altu

Se a putenza hè ridutta, deve esse rimpiazzata in u tempu, altrimente hè faciule per dannà a testa di u cilindru pneumaticu, chì pruvucarà a testa di cilindru pneumatica per annunzià i rifiuti, è causanu chì u coolant entre in a sala di combustione.

Per prevene i cuscinetti di i cilindri pneumatici brusgiati, i seguenti punti deve esse fattu:

1. Quandu si disassemble a testa di u cilindru pneumaticu, deve esse realizatu in a macchina fridda.Hè strettamente pruibitu di disassemble a macchina termale per impediscenu e labbra di u cilindru pneumaticu è trasfurmà.Quandu si disassemble, deve esse liberatu gradualmente da i dui lati à u mità.Se a testa di u cilindru pneumaticu è u corpu di u cilindru pneumaticu sò cumminati cù una difficultà ferma, hè strettamente pruibitu d'utilizà un oggettu di metallu per appughjà a testa di cilindru pneumaticu o cunghjuntà a cucitura cù un hardware affilatu per prevene u graffiu di u cilindru pneumaticu è u cilindru. testa di cilindru pneumatica o dannu u pad di cilindru pneumaticu.

2. Quandu stallate u pad di cilindru pneumaticu, prima verificate s'ellu a testa di cilindru pneumatica è u pianu di u corpu deve esse drittu o warp.Metudu di cuntrollu: Aduprate un regnu drittu di una testa di cilindru pneumaticu, è mette nantu à u pianu di u corpu è a testa di u cilindru pneumaticu, chì hè misurata cù reguli grossi per vede s'ellu risponde à i rigulamenti.Altrimenti, a luce deve esse terra.

3. U pad di cilindru pneumaticu sceltu deve esse u listessu cum'è e specificazioni di u cilindru pneumaticu originale (Fattu da Tubu Cilindru Aluminium).A superficia deve esse piatta, è ùn deve esse danatu, arrugata o invechjata è indurita.I tendini elastici à u duttu di l'oliu è i buchi d'acqua deve esse intactu.


Tempu di Postu: Apr-01-2023