Cumu fà chì u cilindru pneumaticu si move in modu stabile

U cilindru pneumaticu hà duie articulazioni, una parte hè cunnessa è l'altra parte hè cunnessa fora, è hè cuntrullata da una valvula solenoide.Quandu l'estremità di u pistone riceve l'aria, l'estremità senza barra libera l'aria, è u pistone si ritira.

Verificate a causa di u fallimentu di u cilindru pneumaticu:
1 、 Oliu lubrificante insufficiente, risultatu in un attritu aumentatu: eseguite una lubrificazione curretta.Verificate u cunsumu di u lubricatore, s'ellu hè menu di u cunsumu standard, aghjustate u lubricatore.
2 、 Pressione di l'aria insufficiente: Reajustà per furnisce a pressione è a serratura, Quandu a pressione di u funziunamentu di u cilindru pneumaticu hè bassu, a barra di u pistone ùn pò micca muvimenti liscia per via di a carica, cusì a pressione di u funziunamentu deve esse aumentata.Un fornimentu d'aria insufficiente hè unu di i mutivi per quessa chì u muvimentu di u cilindru pneumaticu ùn hè micca liscia, è u flussu chì currisponde à a dimensione è a velocità di u cilindru pneumaticu deve esse assicuratu. Se a pressione stabilita cade lentamente, fate attenzione à se l'elementu di filtru hè. bluccatu
3 、 Dust hè mischju in u cilindru pneumatici: a causa di u mischju di polvara, a viscosità di polvera è oliu lubricating aumenterà, è a resistenza di sliding aumenterà.L'aria compressa pulita è secca deve esse usata in u cilindru pneumaticu.
4 、 Piping improper: U tubu più sottile cunnessu à u cilindru pneumaticu o a dimensione di l'articulazione hè troppu chjuca hè ancu u mutivu di l'operazione lenta di u cilindru pneumaticu.A vàlvula in a tubazione perde l'aria, è l'usu impropriu di l'articulazione pruvucarà ancu un flussu insufficiente.Duvete sceglie l'accessori di taglia adatta.
5、U metudu di stallazione di u cilindru pneumaticu hè sbagliatu. Deve esse reinstallatu
6、Se u flussu di l'aria hè ridutta, pò esse chì a valvula di inversione hè bluccata.Se travaglia à alta frequenza in un ambiente di bassa temperatura, nantu à u silenziatore à l'output di a valvola di inversione, l'acqua condensata si congelarà gradualmente (per via di l'espansione di l'insulazione è a calata di temperatura), risultatu in un rallentamentu graduale di a velocità di u cilindru pneumaticu rotativu: s'ellu hè pussibule, cresce a temperatura di l'ambienti è cresce u gradu di secchezza di l'aria compressa.
7 、 A carica di u cilindru pneumaticu hè troppu grande: riaggiustà a valvula di cuntrollu di velocità per riduce a fluttuazione di a carica è aumenta a pressione di travagliu, o utilizate un cilindru pneumaticu di grande diametru.
8 、 U sigellu di u pistone di u cilindru pneumaticu hè gonfiatu: u sigellu di u cilindru pneumaticu perde, rimpiazzà u sigillo gonfiatu è verificate s'ellu hè pulitu.
Se a canna di u cilindru pneumaticu è a barra di pistone sò danate, rimpiazzà a barra di pistone è u cilindru pneumaticu.


Tempu di Postu: Dec-08-2022