Cumu migliurà a qualità di u cilindru

Cù u sviluppu di a mecanizazione industriale è l'automatizazione, i tecnichi pneumatici sò largamente usati in diversi campi di l'automatizazione di a produzzione, furmendu a tecnulugia pneumatica muderna.Cum'è unu di i cumpunenti pneumatici, u cilindru hè u "core" di u sistema pneumaticu, vale à dì l'attuatore.Cumu migliurà a qualità di u cilindru vi sarà revelatu da Autoair Pneumatic.

1. Selezzione di materiale di cilindru: sceglite u materiale adattatu secondu l'ambiente di travagliu di u cilindru dumandatu da u cliente.Se u cliente hà bisognu di travaglià in un ambiente altamente corrosivu, u materiale di lega d'aluminiu deve esse sceltu;se u cliente hà bisognu di un cilindru resistente à l'usura, hè necessariu di sceglie i materiali chì anu subitu trattamentu d'ossidazione dura;per l'operazioni di l'ambiente à alta temperatura, hè necessariu di sceglie materiali resistenti à alta temperatura.Un tubu di cilindru pneumaticu d'alta qualità hè ancu necessariu.

2. Prucessu di pruduzzione: U squadra prufessiunale cuntinueghja à innuvà è sviluppà, indipindentamente sviluppà è pruduce, su misura i prudutti più adattati, è a dimensione di a stallazione hè assai adattata per i diversi bisogni di i clienti.

3. Equipamentu di trasfurmazioni: Introduce l'equipaggiu di pruduzzione avanzata straniera è avè un inseme cumpletu di tecnulugia di core per u sviluppu di u produttu è a fabricazione.

I cosiddetti cumpunenti pneumatici (tubu di cilindru pneumaticu, barra di pistone, kit di cilindru) sò cumpunenti chì utilizanu l'aria compressa cum'è putenza per guidà u mecanismu per fà un muvimentu lineare, oscillante è rotativu.
7


Tempu di Postu: 18-Mar-2022