Cumu distingue u codice d'ordine di cilindri pneumatici cumunimenti usati

I cilindri pneumatici sò cumpunenti utilizati per ottene u muvimentu lineale è u travagliu.Ci sò parechji tippi di strutture è forme, è ci sò assai metudi di classificazione.I più cumunimenti usati sò i seguenti.

① Sicondu a direzzione in quale l'aria cumpressu agisce nantu à a faccia finale di u pistone, pò esse divisa in cilindru pneumaticu à azione semplice è cilindru pneumaticu à doppia azione.U cilindru pneumaticu unicu attu si move solu in una direzzione da a trasmissione pneumatica, è u reset di u pistone dipende da a forza di primavera o di gravità;u pistone di cilindru pneumaticu à doppia azione hè cumpletu da l'aria cumpressu.
② Sicondu e caratteristiche strutturali, pò esse divisu in cilindru pneumaticu di pistone, cilindru pneumaticu di paleta, cilindru pneumaticu di film, cilindru pneumaticu di smorzamentu di gas-liquidu, etc.
③Secunnu u metudu di installazione, pò esse divisu in cilindru pneumaticu di tippu di lug, cilindru pneumaticu di tipu flange, cilindru pneumaticu di tippu pivot è cilindru pneumaticu di flange.
④Secunnu a funzione di u cilindru pneumaticu, pò esse divisu in cilindru pneumaticu ordinariu è cilindru pneumaticu speciale.I cilindri pneumatici ordinarii si riferiscenu principarmenti à i cilindri pneumatici à pistone-single è à i cilindri pneumatici à doppia azione;cilindri pneumatici spiciali include cilindri pneumatici damping gas-liquid, cilindri pneumatici film, cilindri pneumatici impattu, cilindri pneumatici booster, cilindri pneumatici stepping, è cilindri pneumatici rotativi.

Ci sò parechji tippi di cilindri pneumatici SMC, chì ponu esse divisi in cilindri pneumatici micro, cilindri pneumatici chjuchi, cilindri pneumatici medii è cilindri pneumatici grandi secondu a dimensione di u foru.
Sicondu a funzione, pò esse divisu in: cilindru pneumaticu standard, cilindru pneumaticu di risparmiu di spaziu, cilindru pneumaticu cù barra di guida, cilindru pneumaticu à doppia azione, cilindru pneumaticu senza verga, etc.

Di solitu, ogni cumpagnia determina u nome di a serie secondu a so propria situazione, è dopu aghjunghje u tippu di foratura / corsa / accessori, etc. Pigliemu u cilindru pneumaticu SMC per esempiu (MDBBD 32-50-M9BW):

1. MDBB significa cilindru pneumaticu standard di tiranti
2. D sta per cilindru pneumaticu più anellu magneticu
3. 32 rapprisenta u foru di u cilindru pneumaticu, vale à dì u diametru
4. 50 rapprisenta u colpu di u cilindru pneumaticu, vale à dì, a lunghezza chì u pistone protrudes.
5. Z rapprisenta u novu mudellu
6. M9BW significa l'interruttore di induzione nantu à u cilindru pneumaticu

Se u mudellu di cilindru pneumaticu principia cù MDBL, MDBF, MDBG, MDBC, MDBD è MDBT, significa chì rapprisenta diversi metudi di stallazione per a classificazione:

1. L sta per a stallazione di pedi assiali
2. F rapprisenta u tipu di flange nantu à u latu di l'asta di fronte
3. G sta per u tipu di flange laterale di a tappa posteriore
4. C significa una sola orecchina CA
5. D sta per double earrings CB
6. T sta per u tipu di trunnion cintrali


Postu tempu: Apr-14-2023