Cumu fà u trattamentu di l'ossidazione

Ci hè un prucessu in u prucessu di pruduzzioni di all-aluminiumtubu pneumaticu d'aluminiuchjamatu trattamentu di a superficia.Sapete perchè u tubu pneumaticu d'aluminiu deve esse oxidatu?U scopu di u trattamentu di a superficia di l'alluminiu Pipe hè di risolve i trè prublemi di resistenza à a corrosione, dicurazione è funziunalità di u prufilu.

U tubu di u tubu di cilindru pneumaticu deve esse lucidatu prima di u trattamentu di a superficia di u tubu d'aluminiu, è a lucidatura hè divisa in trè metudi, à dì a lucidatura chimica, l'elettropulitura è a lucidatura meccanica.A lucidatura chimica è l'elettropulitura sò realizati dopu chì a lucidatura meccanica hè stata utilizata prima per ottene l'effettu luminoso di u Tubu di Cilindri d'Air, è pò ancu mantene a stessa luminosità dopu chì a superficia hè oxidata.

Ci hè un metudu spiciale di trattamentu di a superficia chjamata prucessu di rivestimentu di cunversione d'aluminiu, Chen Zhi hè "aluminiu è all-aluminium Tube Profiles chromate coating".U prufilu d'aluminiu pruduciutu secondu stu metudu ùn pò micca solu ottene l'effettu conduttivu, ma ancu rinfurzà A capacità protettiva di l'aluminiu hè una tecnulugia studiata apposta per rinfurzà l'effettu conduttivu è a capacità protettiva di l'aluminiu.Stu metudu hà pocu tecnicu, pocu costu di trasfurmazioni, è una bona prestazione di trasfurmazioni, è hè largamente utilizatu in l'industria di l'elettronica militare.

Ci sò parechji metudi di oxidazione.Prima di u trattamentu di a superficia di i tubi d'aluminiu, i diversi prucessi di trattamentu di l'ossidazione deve esse sceltu secondu e so propiu esigenze:

1. Anodizing-Un film d'ossidu d'aluminiu densu hè pruduttu nantu à a superficia di u tubu di cilindru pneumaticu d'aluminiu per fà reagisce cù l'aria di novu per migliurà u funziunamentu protettivu di u tubu d'aluminiu.À u listessu tempu, a film d'ossidu isola l'ioni liberi in l'internu, facendu impussibile di cunduce l'electricità.

2. Coloring dopu à l'ossidazione anodica-varii culori sò furmati nantu à a film d'ossidu per risponde à certi esigenze di usu, cum'è u neru per i pezzi di l'instrumentu otticu è u giallu d'oru per i medaglie di souvenir.

3. L'ossidazione chimica utilizata per a prutezzione generale, a tecnulugia di trasfurmazioni hè generalmente difficiuli, è u costu di produzzione hè bassu.

4. Apply strata protettiva organica (pittura organica, cum'è pittura) - utilizatu per a prutezzione esterna è a dicurazione di l'equipaggiu, di solitu nantu à a basa di l'oxidazione.

5. Oxidazione Conductive-aumentà a capacità di prutezzione mentre mantene a conduttività di u tubu di cilindri d'aria d'aluminiu.


Tempu di post: 10-aug-2021