Cumu aghjustà è travaglià u principiu di u cilindru pneumaticu di corsa regulabile

Ucilindru pneumaticu a corsa regulabilesignifica chì a corsa di estensione di u cilindru pneumaticu pò esse regulata liberamente in un certu intervallu.

Per esempiu, u colpu hè 100, è u colpu regulable hè 50, chì significa chì u colpu trà 50-100 hè dispunibule.U = u colpu originale - a durata di u settore.

2. Certi cilindri pneumatici anu magnetismu in elli stessi, è un interruttore magneticu hè stallatu à l'esternu per cuntrullà a valvula solenoide è cuntrullà u colpu.

3. Installa l'interruttore di colpu, cuntrolla a valvula solenoide, è aghjustà u colpu à vuluntà.

4. Aduprà miccanisimu di leva meccanica à cambià u colpu.

https://www.aircylindertube.com/ma-series-pneumatic-cylinder-product/

Problemi cumuni è cause di cilindri pneumatici di corsa regulabile:

1. Perdite di l'aria interna è a generazione di gas in croce sò generalmente causate da fughe trà a cavità frontale è a cavità posteriore in u cilindru pneumaticu.I causi di perdite d'aria includenu danni à l'anellu di sigillatura di pistone, danni è deformazione di u canna di cilindru pneumaticu, è impurità in l'anellu di sigillatura di l'arbulu.

2. L'operazione ùn hè micca liscia, è i mutivi sò chì ci sò prublemi cù u centru di l'arburetu è u ligame di carica, u discordanza trà l'accessori, a deformazione di u cilindru pneumaticu è cusì.

3. A barra di pistone hè curvatu è rottu, è u buffer falla.U mutivu hè in generale chì l'anellu di buffer seal, a superficia di corkscrew, a superficia di cune, etc. sò deformati o danucati è micca lisci.

4. U cilindru pneumaticu hè fora di sincronia.A causa di u fallimentu hè chì u pipeline di output ùn hè micca a listessa lunghezza, u coefficient di attritu di u cilindru pneumaticu hè diversu, è a valvula di throttle regulatore di velocità ùn hè micca stallata durante a stallazione, etc.

5. A putenza di output hè insufficiente, è i mutivi di u fallimentu includenu a pressione di furnimentu d'aria insufficiente, a forza di carica hè più grande di l'effettu di u cilindru pneumaticu, è a fuga di l'aria da u cilindru pneumaticu.


Tempu di post: 09-09-2023