Ùn vi scurdate di i seguenti metudi quandu aduprà cumpunenti pneumatici ogni ghjornu

Credu chì tutti ùn sò micca stranieri à i cumpunenti pneumatici.Quandu l'avemu aduprà ogni ghjornu, ùn vi scurdate di mantene, per ùn affettà l'usu à longu andà.Dopu, u fabricatore di pneumatici Xinyi introduverà brevemente parechji metudi di mantenimentu per mantene i cumpunenti.

U compitu principalu di u travagliu di mantenimentu hè di assicurà l'approvvigionamentu di aria compressa pulita è secca à u sistema di cumpunenti, per assicurà a tenuta di l'aria di u sistema pneumaticu, per assicurà chì i cumpunenti lubricati in nebbia d'oliu sò lubricati, è per assicurà chì i cumpunenti è I sistemi anu specificatu e cundizioni di travagliu (cum'è a pressione di u funziunamentu, a tensione, etc.), per assicurà chì l'attuatore pneumaticu funziona secondu e esigenze predeterminate.

1. U lubricatore deve pruvà à utilizà l'specificazione di replenishing oil una volta à settimana.Quandu si ripiglià l'oliu, fate attenzione à a riduzione di a quantità di oliu.Se u cunsumu d'oliu hè troppu bassu, duvete riajustà a quantità di oliu dripping.Dopu à l'aghjustamentu, a quantità di oliu dripping hè sempre ridutta o micca dripping oil.Avete da verificà s'ellu l'entrata è l'outlet di u lubricatore sò stallati in daretu, se u passaghju di l'oliu hè bluccatu, è se e specificazioni di u lubricatore sceltu ùn sò micca.Adatta.

2. Quandu verificate per fughe, applicà u liquidu di sapone à ogni puntu di cuntrollu, cum'è indica chì una fuga hè più sensibile chì l'audizione.

3. Quandu cuntrollà a qualità di l'aria scaricata da a valvola inversa di i cumpunenti pneumatici, fate attente à i trè aspetti seguenti:

(1) Prima, scopre s'ellu l'oliu lubricating cuntenutu in u gasu di scarico hè moderatu.U metudu hè di mette carta bianca pulita vicinu à u portu di scarico di a valvula inversa.Dopu trè à quattru cicli di duty, s'ellu ci hè solu un locu assai luminoso nantu à u paper biancu, significa una bona lubricazione.

(2) Sapete s'ellu u gasu di scarico cuntene acqua condensata.

(3) Sapete s'ellu ci hè acqua condensata chì scorri da u portu di scarico.Piccole perdite d'aria indicanu fallimentu precoce di i cumpunenti (perdite ligeri da e valvole di guarnizione di schermu sò normali).Se a lubrificazione ùn hè micca bona, a pompa chimica deve cunsiderà se a pusizione di stallazione di a pompa d'oliu hè adatta, se l'specificazioni selezziunate sò adattate, se l'ajustamentu di goccia hè ragionevule, è se u metudu di gestione risponde à i requisiti.Se u condensatu hè drenatu, u locu di u filtru deve esse cunsideratu.Applicabile à a praticità è a selezzione di diversi cumpunenti di rimozione di l'acqua, è se a gestione di condensate risponde à i requisiti.A causa principale di a fuga hè un poveru sealing in a valvula o cilindru è a pressione di l'aria insufficiente.Quandu a fuga di a valvula di sigillatura hè grande, pò esse causata da l'usura di u core di a valvula è a manica di a valvula.

4. U pistone hè spessu esposta.Osservate se l'asta di pistone presenta graffi, corrosione è usura eccentrica.Sicondu s'ellu ci hè una fuga d'aria, u cuntattu trà u pistone è a tappa frontale, u cuntattu di l'anellu di sigillatura, a qualità di trasfurmazioni di l'aria compressa è a carica laterale di u cilindru pò esse ghjudicata.

5. Cum'è valves di cunversione d'urgenza, etc., utilizate menu muffa die-casting.Durante l'ispezione periodica, hè necessariu di cunfirmà l'affidabilità di u so funziunamentu.

6. Lasciate a valvula solenoid cambiatu ripetutamente, è ghjudicà s'ellu a valvula hè travagliatu nurmale cambiando u sonu.Per a valvula solenoide AC, se ci hè un sonu di ronzio, deve esse cunsideratu chì u core di ferru in muvimentu è u core di ferru staticu ùn sò micca attratti cumplettamente, ci hè polvere nantu à a superficia di aspirazione, è l'anellu di separazione magnetica casca o hè dannatu. .


Tempu di post: 13-sep-2022