A cumpusizioni di a struttura di cilindru

Dettagli di a cumpusizioni di a struttura di cilindru:

U cilindru hè cumpostu da atubu di cilindru, copertina finale (kit di cilindri pneumatici), pistone,asta di pistonee sigilli, ecc.

Cilindru

1) Cilindru

U diametru internu di u cilindru rapprisenta a forza di output di u cilindru.U pistone deve scorri liscia avanti è avanti in u cilindru, è a rugosità di a superficia di a superficia interna di u cilindru deve ghjunghje à Ra0.8μm.

I pistoni di u cilindru SMC è CM2 adoptanu un anellu di sigillatura cumminatu per ottene una sigillatura bidirezionale, è u pistone è a barra di pistone sò cunnessi da riveting di pressione, senza nuts.

2) Cappucciu finale

A tappa finale hè furnita cù porti di ingressu è di scarico, è alcuni sò ancu furniti cù un mecanismu di buffer in a tappa finale.U coperchiu di l'estremità laterale di a barra hè dotatu di un anellu di sigillatura è un anellu di polvera per impedisce a fuga d'aria da u pistone è impedisce chì a polvera esterna si mischia in u cilindru.U coperchiu laterale di a barra hè furnitu cù una manica di guida per migliurà a precisione di guida di u cilindru, sopporta una piccula quantità di carica laterale nantu à a barra di pistone, riduce a quantità di curvatura quandu u pistone si estende, è estende a vita di serviziu di u pistone. cilindru.A manica di guida generalmente usa una lega d'oliu sinterizzata è fusioni di rame inclinate in avanti.In u passatu, a ghisa malleable era comunmente usata per i tappi finali.Per riduce u pesu è prevene a ruggine, l'alia d'aluminiu die-casting hè stata spessu usata, è i materiali di bronzu sò stati usati per cilindri in miniatura.

3) Pistone

U pistone hè a parte di pressione in u cilindru.Per prevene u gasu da e cavità di manca è di diritta di u pistone, hè furnitu un anellu di sigillatura di pistone.L'anellu resistente à l'usura nantu à u pistone pò migliurà a guida di u cilindru, riduce l'usura di l'anellu di u pistone, è riduce a resistenza di attritu.A durata di l'anellu resistente à l'usura hè fatta di materiali cum'è poliuretanu, polytetrafluoroethylene è resina sintetica di tela.A larghezza di u pistone hè determinata da a dimensione di l'anellu di sigillatura è a durata di a parte sliding necessaria.Se a parte sliding hè troppu corta, hè faciule fà pruvucà l'usura precoce è a sequestrazione.U materiale di u pistone hè di solitu in lega d'aluminiu è ghisa, è u pistone di u cilindru chjucu hè fattu di ottone.

4) Asta di pistone

U pistone hè a parte di forza più impurtante in u cilindru.Di solitu aduprà azzaru high-carbonu, a superficia hè trattatu cù cromatura dura, o azzaru inossidabile hè usatu pi prevene currusioni è migliurà a resistenza à l'usura di l'anellu di sigillatura.

5) Anellu di sigillatura

U sigellu di a parte à u muvimentu rotativu o alternativu hè chjamatu u sigellu dinamicu, è u sigellu di a parte stazionaria hè chjamatu u sigillo staticu.

Ci sò principalmente i seguenti metudi per cunnette u canna di cilindru è a tappa finale:

Tipu integrale, tipu di riveting, tipu di cunnessione filettata, tippu di flange, tippu di tirante.

6) Quandu u cilindru travaglia, u pistone deve esse lubricatu da a nebbia d'oliu in l'aria compressa.Ci hè ancu un picculu numeru di cilindri senza lubricazione.


Tempu di post: 31-lugliu-2021