Classificazione di verghe d'aluminiu è u so usu

L'aluminiu (Al) hè un metallu non ferru chì e so sustanzi chimichi sò omnipresenti in a natura.I risorsi di l'aluminiu in a tettonica di i platti sò circa 40-50 miliardi di tunnellate, u terzu solu dopu l'ossigenu è u siliciu.Hè u più altu tipu di materiale metallicu in u tipu di materiale metallicu.L'aluminiu hà caratteristiche chimiche organiche è fisicochimiche uniche, chì ùn sò micca solu ligere in pesu, ma ancu forti in materiale.Hà ancu una bona plasticità.A conduttività elettrica, u trasferimentu di calore, a resistenza di a temperatura è a resistenza à a radiazione sò i principali materie prime basi per u rapidu sviluppu di a sucetà è l'ecunumia.
L'aluminiu hè l'elementu chimicu più abbundante in a terra, è u so cuntenutu hè u primu trà i materiali metallichi.Ùn era micca finu à u principiu di u 19u seculu chì l'aluminiu hè diventatu un materiale metallicu cumpetitivu per i prughjetti di l'ingegneria, è hè diventatu di moda per un tempu.U prugressu di e trè catene industriali chjave di l'aviazione, l'ingegneria è a custruzzione, è i veiculi necessitanu l'unicità di l'aluminiu è di l'aliati, chì hè assai benefica per a fabricazione è l'applicazione di stu novu metallu-aluminiu.
I bastoni d'aluminiu sò un tipu d'aluminiu metallicu.A fusione di barre d'aluminiu include fusione, trattamentu di purificazione, rimozione di impurità, degassing, rimozione di scorie è processi di forgiatura.Sicondu l'elementi chimichi cuntenuti in i bastoni d'aluminiu, i bastoni d'aluminiu ponu esse divisu in 8 categurie.
Sicondu l'elementi chimichi cuntenuti in i bastoni d'aluminiu, i bastoni d'aluminiu ponu esse divisi in 8 categurie, chì ponu esse divisi in 9 serie di prudutti:
A serie 1.1000 verghe d'aluminiu rapprisentanu a serie 1050.1060.1100.Trà tutti i prudutti di serie, a serie 1000 appartene à a serie cù u più grande cuntenutu d'aluminiu.A purità pò ghjunghje à più di 99,00%.Perchè ùn ci hè micca altri elementi tecnichi, u prucessu di produzzione hè relativamente simplice è u prezzu hè più prezzu.Hè a serie di prudutti più usata in l'industrii tradiziunali in questa fase.A maiò parte di u flussu in u mercatu di vendita hè a serie 1050 è 1060.1000 verghe d'aluminiu di serie determinanu u cuntenutu minimu d'aluminiu di sta serie di prudutti basati nantu à i 2 cunti finali.Per esempiu, i cunti finali 2 per un pruduttu di a serie 1050 sò 50. Sicondu u standard di posizionamentu di l'imagine di marca internaziunale, u cuntenutu d'aluminiu deve esse sopra à 99,5%.A specificazione standard di l'alia d'aluminiu chinesa (GB / T3880-2006) stipuleghja ancu espressamente chì u cuntenutu d'aluminiu 1050 deve esse 99,5%.In u listessu modu, u cuntenutu di l'aluminiu di i bastoni d'aluminiu di i prudutti di a serie 1060 deve esse sopra à 99,6%.
2.2000 serie aluminium rods rapprisentanu 2A16(16).2A02(6).2000 bastone d'aluminium serie hannu altu forza è u più grande cuntenutu di ramu, circa 3-5%.2000 verghe d'aluminiu di a serie appartene à l'aluminiu di l'aviazione, chì ùn hè micca cumuni in a produzzione industriale tradiziunale.
2024 hè una lega assai tipica di l'azzaru di l'arnesi di carbone in i prudutti di a serie d'aluminiu-ramu-magnesiu.Hè una lega di prucessu di trattamentu termale cù alta tenacità, facilità di pruduzzione è trasfurmazioni, taglio laser faciule è resistenza à a corrosione.
E proprietà fisiche di 2024 bastone d'aluminiu sò significativamente migliurate dopu u trattamentu termale (T3, T4, T351).I paràmetri di u statu T3 sò i seguenti: forza di compressione 470MPa, forza di tensione 0.2% 325MPa, allungamentu: 10%, limite di fatigue 105MPa, forza 120HB.
Scopu di l'applicazione di 2024 barre d'aluminiu: struttura di l'aeronautica.Bulloni.Cerchi di roti di merci.Parti di l'elica di l'aeronautica è altre parti.
3.3000 serie di produttu di verga d'aluminiu rappresentante chjave 3003.3A21.In u mo paese, u prucessu di pruduzzione di verghe d'aluminiu di i prudutti di a serie 3000 hè di alta qualità.I bastoni d'aluminiu di a serie 3000 sò principalmente cumposti di manganese.U cuntenutu hè in u mità di 1.0-1.5, chì hè una seria di prudutti di trattamentu anti-ruggine.
4. L'alluminiu di a serie 4000 rapprisentanu l'alluminiu di a serie 4A014000, chì appartene à a serie di prudutti cù un altu cuntenutu di siliciu.Di solitu u cuntenutu di siliciu hè trà 4,5-6,0%.Attribuibile à i materiali di decorazione di l'edificazione, parti meccaniche, materie prime di forgiatura, materiali di saldatura;bassu puntu di fusione, bona resistenza à a corrosione, descrizzione di u produttu: resistenza à alta temperatura è resistenza à l'usura.
I verge d'aluminiu di a serie 5.5000 rapprisentanu a serie 5052.5005.5083.5A05.5000 bastone d'aluminiu di serie appartene à i prudutti di serie di bastone d'aluminiu di lega cumuni, l'elementu principale hè magnesiu, è u cuntenutu di magnesiu hè trà 3-5%.Hè cunnisciutu ancu com'è alliage d'aluminium-magnésium.E so caratteristiche principali sò a bassa densità relativa, alta forza di compressione è alta allungamentu.In a listessa zona, u pesu netu di leghe d'aluminiu-magnesiu hè più chjucu cà quellu di altre serie di prudutti, è hè largamente utilizatu in l'industrii tradiziunali.L'asta d'aluminiu di a serie China 5000 hè unu di i prudutti di a serie completa di l'alluminiu.
6.6000 verghe d'aluminiu di serie rapprisentanu 6061.6063 chjave cù dui elementi di magnesiu è siliciu, chì cuncentra i vantaghji di i prudutti di a serie 4000 è di a serie 5000.6061 hè un pruduttu forgiatu d'aluminiu di resistenza à u friddu cù alti requisiti per a resistenza à a corrosione è a reducibilità.Bona facilità d'usu, rivestimentu convenientu, è un bonu rendimentu di prucessu.
A piastra d'aluminiu 6061 deve avè una certa forza di compressione.Diverse strutture industriali, cum'è a fabricazione di camioni, custruzzione di torre, navi, tram, mobili, pezzi di machini, machining di precisione, etc.
Piastra d'aluminiu 6063.Profili d'aluminiu di l'ingegneria è di a custruzzione (sta serie di prudutti sò principarmenti aduprati in finestre è porte in lega d'aluminiu), tubi di irrigazione è vitture.Piattaforme di assemblea.Mobili.Guardrails è altre materie prime di estrusione.
A serie 7.7000 verghe d'aluminiu rapprisentanu u ferru chjave 7075.Hè ancu sottumessu à a famiglia di i prudutti Airline.Hè aluminiu, magnesiu, zincu, lega di ramu, lega di prucessu di trattamentu termicu è lega d'acciaio d'uttellu super carbone.Hà una bona resistenza à l'usura.A maiò parte di elli sò impurtati, è u prucessu di produzzione in u nostru paese deve esse migliuratu.
8. 8000 verghe d'aluminiu di serie sò più cumuni, 8011 appartene à altri prudutti di serie, soprattuttu usati per platinu d'aluminiu, è a produzzione di verghe d'aluminiu ùn hè micca cumuni.


Tempu di Postu: Apr-23-2022