Cause di fuga interna è esterna di cilindri pneumatici è esigenze operative

U mutivu principalu per a fuga interna è esterna di un cilindru pneumaticu durante u funziunamentu pò esse dovutu à l'eccentricità di a barra di pistone durante a stallazione, a fornitura insufficiente d'oliu lubrificante, l'usura di l'anellu di sigillatura o di u sigellu, è impurità in u cilindru.

Se u cilindru pneumaticu hè in a situazione di sopra, a barra di pistone deve esse riaggiustata per assicurà chì a barra di pistone è a canna di cilindru pneumatica sò in boni cundizioni.

Se l'anellu di sigillatura è l'anellu di sigillatura di u cilindru sò danati, deve esse rimpiazzati immediatamente, se ci sò impurità in l'equipaggiu, anu da esse eliminati in tempu puntuale, se a barra di pistone in l'equipaggiu hè scarred, deve esse. rimpiazzatu in u tempu.

A forza di uscita di cilindru pneumàticu hè insufficiente è l'azzione ùn hè micca liscia, in generale perchè u pistone è u pistunu hè appiccicatu, a lubricazione di u produttu hè povira è u supply d'aria hè insufficiente, chì hè causatu da condensazione è impurità in l'equipaggiu, cusì u centru. di a barra di pistone deve esse aghjustatu per verificà se u travagliu di u mister d'oliu hè affidabile.

A linea di furnimentu d'aria di cilindru pneumaticu hè bluccata, quandu u condensatu di memoria di cilindru è impurità, deve esse prontamente sbulicatu, l'effettu di u buffer di u cilindru hè poviru, in generale perchè l'anellu di sigillatura di buffer si usura è aghjustà i danni causati da a vite.À questu puntu, u segellu è u vitu di regulazione deve esse rimpiazzati.

U cilindru pneumaticu in u prucessu di funziunamentu di i bisogni di l'utilizatori sò relativamente bassu, soprattuttu perchè u principiu di l'equipaggiu è a struttura hè relativamente simplice, in u prucessu di installazione è mantenimentu hè più convenientu, u persunale di l'ingegneria deve avè una certa quantità di cunniscenze elettriche, altrimenti. ci sarà pussibili a causa di misuse è fà lu dannatu.


Tempu di Postu: Apr-07-2023