Vantaghji di cumpunenti pneumatici

1, a struttura di u dispusitivu pneumatica hè simplice, ligera, faciule da stallà è mantene.U mediu hè l'aria, chì ùn hè micca faciule di brusgià cumparatu cù u mediu idraulicu, cusì hè sicuru d'utilizà.

2, u mediu di travagliu hè l'aria inexhaustible, l'aria stessu ùn costa micca soldi.U trattamentu di l'exhaust hè simplice, ùn contamina micca l'ambiente, low cost.

3, a forza di output è a vitezza di travagliu di l'ajustamentu hè assai faciule.A vitezza d'azzione di u cilindru di l'aria hè generalmente menu di 1M / S, chì hè più veloce di a vitezza d'azzione di i metudi idraulichi è elettrici.

4 、 Alta affidabilità è longa vita di serviziu.L'azzione efficace di cumpunenti pneumatici hè di circa un milione di volte, mentre chì a vita di a valvula solenoide generale hè più grande di 30 milioni di volte, certe valvole di bona qualità più di 200 milioni di volte.

5, l'usu di a compressibilità di l'aria, pò almacenà l'energia per ottene un fornimentu d'aria centralizatu.Pò liberà energia per un pocu tempu per ottene una risposta à alta velocità in u muvimentu intermittenti.U buffering pò esse realizatu.Forte adattabilità à scossa carichi è sovraccarichi.In certi cundizioni, u dispusitivu pneumatica pò esse fatta à avè capacità self-sustaining.

6 、 Tuttu u cuntrollu pneumaticu hà a capacità di u focu, l'esplosione è a prova di umidità.In cunfrontu cù u metudu idraulicu, u metudu pneumaticu pò esse usatu in occasioni d'alta temperatura.

7. L'aria compressa pò esse furnita cintrali è trasportata à longu distanzi.


Tempu di Postu: Apr-07-2023