Vantaghji di Cilindri Pneumatici Per l'Utenti

1. U esigenze di utilizatori sò bassu.U principiu è a struttura di u cilindru (fattu da un tubu di cilindru) sò simplici, faciuli d'installà è di mantene, è i requisiti per l'utilizatori ùn sò micca elevati.Cilindri elettrici sò diffirenti, ingegneri deve avè un certu gradu di cunniscenza elettrica, altrimenti hè assai prubabile chì a causa di misoperation è danni.

2. Forza alta pruduzzioni.A forza di output di u cilindru hè proporzionale à u quatratu di u diametru di u cilindru, è a forza di output di u cilindru hè ligata à trè fattori, u diametru di u cilindru, a putenza di u mutore è u pitch di a vite, u più grande u diametru di u cilindru. è u putere, è u più chjucu u pitch, u più grande a forza di output.Un diametru di cilindru di 50mm cilindru, a forza di pruduzzioni teorica pò ghjunghje sin'à 2000N, per u listessu diametru di cilindru di u cilindru, ancu s'è i prudutti di e diverse cumpagnie anu differenze, ma in fondu micca più di 1000N.Ovviamente, u cilindru hà un vantaghju in termini di forza di output.

3. Forte adattabilità.I cilindri ponu travaglià bè in ambienti di temperatura alta è bassa è sò a prova di polvera è impermeabile, adattendu à una larga gamma di ambienti duri.A causa di u gran numaru di cumpunenti elettrici, u cilindru elettricu hà esigenze più altu per l'ambiente è una scarsa adattabilità.


Tempu di Postu: Apr-20-2022