Vantaghji è esigenze di stallazione di parti pneumatiche

I pezzi pneumatici anu una alta affidabilità, struttura simplice, usu è mantenimentu simplice è convenientu, faciule d'aghjustà a forza di output è a velocità di travagliu di e parti pneumatiche, più veloce di i metudi idraulichi è elettrici, è a vita di serviziu di e parti pneumatiche hè assai longa.energia per ottene un fornimentu centralizatu di gas.Rilasciandu energia in un cortu periodu di tempu, l'accessori pneumatici ponu ottene a risposta pronta in u muvimentu intermittenti, realizà un buffering, è anu una forte adattabilità à impattu carichi o sovraccarichi.In certi cundizioni, u dispusitivu di partenza pò esse self-sustaining.

Nota nantu à l'usu di cumpunenti pneumatici:
1. I pezzi pneumatici ùn ponu micca esse usatu in i lochi cù gasi splusivi, è ùn ponu micca esse usatu in ambienti cù gasi corrosivi, solventi organici è altri sustanzi chimichi, è ancu in ambienti cù l'acqua di mare, l'acqua è u vapore d'acqua, è i lochi induve i sustanzi di sopra sò attaccati. .
2. Ùn pò esse usatu in lochi cù vibrazione è scossa.S'ellu deve esse usatu in lochi cù scossa è vibrazione, a resistenza di vibrazione è a resistenza di scossa di e parti pneumatiche deve esse conformi à e regulazioni nantu à u campione di produttu.
3. Quandu s'utilice parti pneumatici in i lochi cù u sole direttu, una tappa protettiva deve esse aghjuntu per bluccà u sole.Ùn aduprate micca in i lochi induve ci hè una fonte di calore intornu à elli chì serà affettatu da a radiazione termale.S'ellu ci vole à aduprà in tali lochi, vi tocca à piglià misure per scherma u calore radiante.
4. S'ellu hè aduprata in i lochi cù gocce d'oliu è d'acqua o ancu in i lochi cù alta umidità è polvera, si deve ancu piglià e misure protettive adatte.

U cuntrollu pneumaticu cumpletu di i cumpunenti di a valvula pneumatica hà a capacità di ignifuga, a prova di esplosione è a prova di umidità.In cunfrontu cù i metudi idraulichi, i cumpunenti pneumatici ponu esse aduprati in l'applicazioni d'alta temperatura, è per via di a piccula perdita di flussu di l'aria, l'aria compressa pò esse furnita cintrali è spedite à longu distanzi.


Tempu di post: May-09-2022