6063 Pipa d'aluminiu

6063 asta d'aluminiu (Fornitore di tubi di cilindru d'aluminiu 6063 T5) hè una bassa lega Al-Mg-Si in lega di plastica alta.Hà parechje caratteristiche preziose: 1. Trattamentu di calore rinfurzatu, resistenza à l'impattu elevatu, insensibile à i difetti.2. Hà una termoplasticità eccellente è pò esse estruitu à alta velocità in profili cumplessi, di muru sottile, cavu o forgiati cù strutture cumplessi.A gamma di temperatura di quenching hè larga, è a sensibilità di quenching hè bassa.Dopu l'estrusione è u demoulding di forgiatura, finu à chì a temperatura hè più altu ch'è a temperatura di quenching.Pò esse spentu da spraying o penetrante acqua.E parti di pareti sottili (6<3mm) ponu ancu esse spente da u ventu.3. Eccellente prestazione di saldatura è resistenza à a corrosione, senza tendenza di cracking di corrusione di stress.Trà l'aliaghji d'aluminiu trattabili termicamente, a serie Al-Mg-Si hè a sola lega chì ùn hà micca fenomenu di cracking per corrosione di stress.4. Dopu a trasfurmazioni, a superficia hè assai liscia è faciule d'anodizà è di culore.U disadvantage hè chì dopu à a spegnimentu, s'ellu hè lasciatu à a temperatura di l'ambienti per un periudu di tempu è poi invechjate, avarà un effettu avversu nantu à a forza (effettu di parcheghju).

A barra d'aluminiu 6063 hè una lega rinforzata è rinforzata di media forza in a serie AL-Mg-Si.Mg è Si sò i principali elementi di lega.U compitu principale di ottimisà a cumpusizioni chimica hè di determinà u percentuale di Mg è Si (frazione di massa, u listessu sottu).

1.1 U rolu è l'influenza di Mg Mg è Si formanu a fase di rinfurzà Mg2Si.U più altu u cuntenutu di Mg, u più a quantità di Mg2Si, u più grande l 'effettu di rinfurzà trattamentu termale, è u più altu a forza di tensile di u prufilu, ma a resistenza di deformazione vi dinù cresce.Grande, a plasticità di a lega diminuite, u rendiment di trasfurmazioni si deteriora, è a resistenza à a corrosione si deteriora.

1.2 U rolu di Si è a quantità di Si deve esse tali chì tutti i Mg in l'aliazione ponu esse in a forma di a fase Mg2Si per assicurà chì u rolu di Mg hè cumpletu.Quandu u cuntenutu di Si aumenta, i grani di lega diventanu più fini, a fluidità di metalli aumenta, u funziunamentu di casting diventa megliu, l'effettu di rinfurzà di u trattamentu termale aumenta, a forza di tensione di u prufilu aumenta, a plasticità diminuite, è a resistenza à a corrosione deteriorates.We ponu. offre u tubu di cilindru pneumaticu 6063 per voi.

Tecnica:

Resistance à la traction σb (MPa): 130~230

A forza di trazione finale di 6063 hè 124 MPa

Tensile yield force 55,2 MPa

Tasso di allungamentu 25,0%

Coefficient d'elasticità 68,9 GPa

Forza massima di curvatura 228 MPa Forza di rendimentu di cuscinetti 103 MPa

Rapportu di Poisson 0,330

Forza di fatigue 62,1 MPa

A temperatura di a suluzione hè: 520 ℃

A temperatura di annealing hè: 415 ℃ × (2-3) h, rinfrescante da 415 ℃ à 260 ℃ à una tarifa di 28 ℃ / h.

Température de fusion : 615 ~ 655 ℃.

Capacità termica specifica: 900

Prucessu di trattamentu termale:

Eccellente artigianalità

 

In u nostru attellu, simu 6063 Tubu Cilindru (Pipe Aluminium 6063) è pruducia Tubu Cilindru Aluminium 6063 T5 (Cilindru d'aluminiu di Cina).


Tempu di post: 30-aug-2021