Tubi / Tubi senza saldatura in acciaio inox 304/316

E proprietà di l'acciaio inossidabile 304/316 sò resistenza à a corrosione, alta duttilità, aspettu attraente è mantenimentu bassu.
L'acciaio inossidabile 304/316 cuntene cromu chì furnisce e proprietà di resistenza à a corrosione à alte temperature.L'acciaio inossidabile pò sustene l'ambienti corrosivi o chimichi per via di a so superficia liscia.I prudutti di l'acciaio inossidabile sò sicuri per l'usu longu cù una resistenza eccellente à a fatigue di corrosione.
Applicazione
A pipa senza saldatura in acciaio inox pò resiste à alte temperature per a pulizia è mantene a purezza di i materiali chì cuntattate direttamente l'acciaio inox.Tubi è tubi d'acciaio inossidabile sò usati in e piante chimiche, i campi di l'aviazione, l'equipaggiu marinu, u trasportu criogenicu, l'industria medica è architettonica.
- Pianti chimichi
- Campi di l'aviazione
- Equipaghji marini
- Trasportu criogenicu
- Industria medica è architetturale
L'acciaio inossidabile austeniticu hè largamente dispunibule in forma di bar, filu, tubu, pipa, foglia è piastra;A maiò parte di i prudutti necessitanu formazioni supplementari o machining prima di pudè esse usatu per a so applicazione specifica.
I tubi d'acciaio inossidabile, per esempiu, ponu avè bisognu di curvatura o bobinatura, ridisegnu, lavorazione, saldatura o formatura finale.Se l'acciaio inossidabile vede processi di lavorazione cum'è lavorazione CNC, perforazione, alesatura, taglio bisellato, smussatura, zigrinatura o filettatura, scegliete una velocità di lavorazione che attenua il rischio di indurimento del lavoro o scegliete una qualità di "lavorazione libera" contenente zolfo.

1

Tempu di post: Jul-18-2022