Principiu di travagliu di u cilindru pneumaticu di leva

U cilindru pneumaticu di leva hè un cilindru pneumaticu di jig standardizatu.Utilizendu u mecanismu è u principiu di clamping leve, hè in u statu di clamping quandu u pistone hè allungatu.Pò cooperà cù l'interruttore magneticu è i dispositi di cuntrollu cunnessi per realizà u cuntrollu automaticu, in modu chì a pezza pò esse chjappata o allentata per migliurà l'efficienza di u travagliu.

I prudutti sò usati in parechji piani speciali, linee di produzzione automatica, arnesi metallurgichi, apparecchi pneumatici è altri apparecchi automatichi.

1. Diversità: Diversi prudutti non-standard ponu esse derivati ​​nantu à a basa di l'uriginale, per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

2. U cilindru pneumaticu di palanca adopta un cuscinettu autolubricante chì cuntene un oliu, perchè u pistone ùn hà micca bisognu di lubricate.

3. Magneticu: Ci hè un magnetu permanente nantu à u pistone di u cilindru pneumaticu, chì pò attivà l'interruttore di induzione installatu nantu à u cilindru pneumaticu per sensu a pusizione di u muvimentu di u cilindru pneumaticu di leva.

4. Durabilità: U corpu di u cilindru pneumaticu di palanca hè fattu di lega d'aluminiu d'alta qualità.I coperchi frontali è posteriori è u corpu di u cilindru pneumaticu sò anodizzati duru, chì ùn sò micca solu resistenza à l'usura è resistenza à a corrosione, ma anu ancu un aspettu compactu è squisitu.

5. Resistenza à a temperatura alta: Hè fattu di materiale di sigillatura resistente à alta temperatura, perchè u cilindru pneumaticu di leva pò travaglià nurmalmente sottu à a cundizione d'alta temperatura di 180 ° C.

Analisi di u principiu di travagliu: u fulcru di a leva di u cilindru pneumaticu di a leva ùn deve micca esse in u mità, è u sistema chì satisface i seguenti trè punti hè basicamente una leva: fulcrum, puntu di applicazione di forza è puntu di ricezione di forza.

Ci sò ancu manere di risparmiu di travagliu è leve di travagliu intensivi, tramindui chì anu diverse funzioni.Quandu s'utilice a leva di u cilindru pneumaticu di leva, per salvà u sforzu, deve esse usata a leva cù u bracciu di forza più longu di u bracciu di resistenza;se vulete salvà a distanza, duvete aduprà a leva cù u bracciu di forza più cortu di u bracciu di resistenza.Dunque, l'usu di u cilindru pneumaticu di leva pò salvà sforzu è distanza.


Tempu di post: 09-09-2023