Cunniscenza di Cilindru Pneumaticu

L'usura di u cilindruAutoair hè Pneumatic Cylinder Barrel Factory) si trova soprattuttu in certi cundizioni sfavorevoli, cusì deve esse evitata quant'è pussibule.Parlemu di e misure principali per riduce l'usura di u cilindru:
1) Pruvate di avvià u mutore cum'è "menu è caldu" pussibule."Menu" significa
Ùn hè cunsigliatu di principià spessu."Slow" significa corsa à bassa velocità dopu à u principiu, è "caldo" significa aspittà finu à chì a temperatura di u mutore hè normale prima di inizià.
2) Mantene a temperatura di u funziunamentu normale di u mutore durante u funziunamentu.Sì a temperatura hè troppu bassu, i cilindri di Yantai seranu corroditi è purtati.Se a temperatura hè troppu alta, l'oliu di u mutore diventerà più diluente è a lubricazione serà povera, chì hè propensu à l'usura adhesiva.
3) Pulite è rimpiazzate regularmente l'elementu di filtru d'aria.
4) Assicuratevi chì u mutore hè ben lubricatu.Verificate a quantità è a qualità di l'oliu spessu, è pulite u filtru d'oliu in tempu.
5) Migliurà a riparazione

n24Metudu di determinazione è ispezione di a dimensione di riparazione di cilindru
Determinazione di a dimensione di riparazione di cilindru
Se l'usura di u cilindru supera u limitu ammissibile, o ci sò graffii serii, grooves è fossi nantu à u muru di u cilindru, u cilindru deve esse boring è riparatu secondu u livellu di riparazione, è u pistone è l'anellu di pistone cù una dimensione allargata currisponde à u cilindru. deve esse sceltu.Per restaurà a geometria curretta è a liberazione normale.A formula di calculu per a dimensione di riparazione di u cilindru hè a siguenti:
Taglia di riparazione = diametru massimu di cilindru + tolleranza di foratura è affilatura
L'indennità per a foratura è l'affilatura hè generalmente 0,10-0,20 mm.A dimensione di riparazione calculata deve esse paragunata cù u gradu di riparazione.S'ellu hè coherente cù un certu gradu di riparazione, pò esse riparatu secondu un certu gradu: Se ùn currisponde à u gradu di riparazione, per esempiu, a dimensione di riparazione calculata hè trà i dui gradi di riparazione In trà, u cilindru deve esse riparatu. secondu u più grande numaru di tappe di riparazione.
Se l'usura di u cilindru supera a dimensione massima di riparazione di prima classe, u liner di cilindru deve esse installatu.
Avvisu
Quandu si rimpiazza u pistone è u cilindru di u mutore, sempre chì un cilindru deve esse sbucciatu, affinatu o rimpiazzatu, i cilindri rimanenti anu da esse sbucciati, affilati o rimpiazzati à u stessu tempu per mantene a coherenza di u travagliu di ogni cilindru. lu mutore.
Cumu verificà u cilindru
In più di verificà u muru di u cilindru per scratch è danni, u diametru di u cilindru deve esse misuratu per calculà a rotondità è a cilindricità di u cilindru.
(1) Installa è verificate u calibre di cilindru
1) Sceglite una barra di estensione adattata secondu a dimensione standard di u cilindru per esse pruvatu, è dopu a stallazione, ùn stringhje micca temporaneamente a noce di fissazione.
2) Aghjustate u micrometru di diametru esternu à a dimensione standard di u cilindru per esse pruvatu, è mette u calibre di cilindru installatu in u micrometru.
3) Girate ligeramente a biella per fà chì l'indicatore di u metru di u cilindru girà di circa 2 mm, allineate l'indicatore à a pusizione zero di a scala, è stringe a noce di fissazione di a biella.Per fà a misura curretta, ripetite a calibrazione zero una volta.
(2) Metudu di misurazione
1) Aduprendu u calibre di cilindru, mantene a manica d'insulazione di u calore cù una manu, è mantene a parte inferiore di u tubu vicinu à u corpu cù l'altra manu.
2) Pigliate a barra di misurazione mobile di u calibre di u cilindru dopu a correzione di prova in duie direzzione parallela à l'assi di u cilindru è perpendiculare à questu, è pigliate trè pusizioni (sezioni) su, mediu è giù longu à l'assi di u cilindru per misurà un totale. di sei valori., cum'è a stampa mostra:
3) Quandu si misura, mantene a barra di misurazione mobile di u calibre di cilindru perpendiculare à l'assi di u cilindru per una misurazione precisa.Quandu l'agulla di u calibre di u cilindru di swing frontale è posteriore indica u numeru più chjucu, significa chì a barra di misurazione mobile hè perpendiculare à l'assi di u cilindru.


Tempu di Postu: Dec-10-2021