COME ASSICURARÀ CHE U CILINDRU PNEUMATU ùn hè micca dannatu durante l'usu

U cilindru hè un sistema di trasmissione cumunimenti utilizatu in valvule di cuntrollu pneumatici, è u mantenimentu è a stallazione di ogni ghjornu sò relativamente simplici.Tuttavia, s'ellu ùn fate micca attente à l'usu, dannu u cilindru è ancu dannu.Allora chì duvemu attente quandu l'applicà?

1. Prima di stallà u bronchiu è u cilindru, assicuratevi di verificà s'ellu ci hè qualcosa in u tubu, è pulizziari per impediscenu chì i detriti entranu in u tubu di cilindru pneumaticu, causendu danni o danni à u cilindru.
2. In u casu di temperatura ultra-bassa, countermeasures friddu-prova avissi a èssiri aduttatu à prevene umidità serratura in u prugrammu sistemu.Sottu à u standard d'alta temperatura, u tubu cilindru pneumaticu d'aluminiu resistente à u calore adattatu deve esse sceltu è installatu.
3. Se a carica cambia durante u funziunamentu, deve esse sceltu u cilindru cù forza di pruduzzione abbastanza.
4. pruvà à impedisce a carica laterale durante u funziunamentu, altrimenti vi mette in periculu l 'usu nurmale di u cilindru.
5. Se u cilindru hè sguassatu è ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, hè raghjone per aghjunghje tappi di bloccu anti-fouling à i tubi di ingressu è di scarico per prevene u trattamentu di a ruggine di a superficia.
6. Prima di l'appiecazione, u cilindru deve esse cumplettamente carricu durante u travagliu di prova.Prima di u travagliu, u buffer deve esse aghjustatu menu è gradualmente aumentatu.L'ajustamentu di a velocità in tuttu u prucessu ùn hè micca adattatu per troppu veloce, per impedisce chì u kit di cilindru pneumaticu è u cilindru ùn sia micca dannatu da un impattu eccessivu.

Chì si ùn fate micca attente à queste cose quandu l'utilizate, è ci hè un prublema cù u funziunamentu di l'equipaggiu d'automatizazione.
1. ghjudiziu di colpa
Osservazione: Osservate se l'azzione di u cilindru hè lenta è se a velocità di l'azzione hè uniforme.Verificate i cilindri chì travaglianu in parechje per vede s'ellu u travagliu hè coherente.
Test: Prima, unplug u cilindru per guidà u tubu di l'aria, attivate l'azzione currispundenti, è vede s'ellu ci hè aria compressa chì soffia fora di u pipe d'aria.Se ci hè aria, ci hè un prublema cù u cilindru, è s'ellu ùn ci hè micca aria, ci hè un prublema cù a valvula solenoide.
2. Mantenimentu
Dopu chì hè ghjudicatu chì u cilindru hè difettu, deve esse riparatu.L'arnesi di mantenimentu cumuni includenu carta abrasiva fina di 1500# o più, pinze per circlip, oliu biancu (grasso solidu biancu per cilindru), è anelli di sigillatura currispondenti.
Dopu chì u cilindru hè sguassatu, prima determinà u locu di u difettu, prima tirà a verga di u cilindru cù a manu, è sentu s'ellu ci hè un jamming;s'ellu ùn ci hè micca un fenomenu jamming, bluccà u pirtusu aria nant'à unu latu da a manu, è poi tirà u bastone cilindru.S'ellu ùn pò micca esse spustatu torna à a so pusizioni uriginale, u sigellu di l'aria perde.
Sè u bastone cilindru hè jamming, hè di solitu causatu da a mancanza di lubrication dintra lu cilindru o l 'accumulazione di una grande quantità di fanghi.Disassemble u cilindru, pulisce cù oliu o acqua, è sguassate cù un pappu.S'ellu hè lavatu cù l'acqua, assicuratevi di seccu è osservate a barra di cilindru.È s'ellu ci sò scratch in u cilindru, è se l'anellu di sigillatura hè purtatu.Se ci sò scratch, deve esse pulitu cù carta di liscia fina, è l'anellu di sigillatura deve esse rimpiazzatu.Allora aghjunghje l'oliu biancu cum'è un lubricante integratu è reassemble.Dopu a stallazione, prima tira u cilindru in avanti è in avanti parechje volte cù a manu per sparghje l'oliu biancu uniformemente in u cilindru, dopu ventilate e duie bocche d'aria per separatamente, lasciate chì u cilindru d'aria si move rapidamente parechje volte, è stringhje l'excedente di grassu da l'altru. ugello d'aria.


Tempu di Postu: Aug-24-2022