Kit di cilindru pneumaticu DNC è statutu di produzzione

In a seconda settimana d'aostu, avemu mandatu DNCKit di cilindri pneumatici(Kit di cilindru d'aria) è tubu di cilindru pneumaticu DNC à i clienti brasiliani.I kit di cilindri d'aria DNC anu aduttatu u standard FESTO ISO6431 Kit di cilindri pneumatici DNC.

I clienti anu urdinatu principalmente SC è DNCTubu d'Aluminium Alloy, è ancu ADVU Aluminium Square Tube, tutale di circa 6 tunnellate.

Ancu s'è u prezzu di l'aluminiu attuale hè assai altu, u nostru prezzu di a materia prima hè cresciutu à 20 000 yuan per tonna, ma i clienti ponu sempre ordini regularmente.

Kit di cilindru DNC 1

Ancu s'è u prezzu di l'aluminiu attuale hè sempre in crescita assai altu, avemu sempre furnisce i nostri clienti cù i prezzi più altu di qualità.Per quessa, i clienti fiducia in a nostra marca per cumprà da noi regularmente.Ci cunfidemu di a fiducia di i nostri clienti per fà a marca Autoair più forte è più forte, è cusì aiutà l'affari di i nostri clienti à espansione sempre più.

I seguenti sò i nostri dati di spedizione, da a pruduzzione dopu l'imballu à a spedizione

Kit di cilindru DNC 2 Kit di cilindru DNC 3 Kit di cilindru DNC 4 Kit di cilindru DNC 5

Inoltre, Producemu attualmente kits DNC in grande quantità, in modu chì ci sò prezzi assai favurevuli per tutti i clienti.U cuntenutu di i kit DNC ​​include u capu di punta frontale, u tappu di punta posteriore, u pistone, tutti i sigilli, tutti i viti, l'anellu magneticu, l'anellu PTFE è ecc.

Kit di cilindru DNC 6

FAQ:

Q1: Cosa hèstanDard di i kit di cilindri pneumatici di mudellu DNC?
A: I kit di cilindri pneumatici di mudellu DNC sò standard FESTO ISO 6431 (VDMA24562).
Q2: Chì hè u materiale di a copertura di u cilindru pneumaticu?
A: Hè materiale in lega d'aluminiu.È tutti i nostri kit di cilindri pneumatici DNC sò cun magnete.Hà una bona qualità è u megliu prezzu per u cliente di supportu.
Q3: Avete MOQ per u Kit di Cilindru Aria?
A: No, pudemu accettà ordine di mostra.Per ordini grossi di kit di cilindri pneumatici, pudemu offre u megliu prezzu.

Q4: Chì ghjè u tempu di consegna normale per u tubu di cilindru pneumaticu?

A: U nostru tempu di consegna normale hè di 20 ghjorni di travagliu, ma s'ellu ci hè stock, u tempu più prestu hè di 2 ghjorni.


Tempu di post: 17-aug-2021