L'aumentu di l'offerta di a Cina in 2021 limiterà i prezzi di l'aluminiu

L'agenza di analisi di u mercatu Fitch International hà dichjaratu in u so ultimu rapportu di l'industria chì, cum'è a crescita ecunomica glubale hè prevista di ricuperà, a dumanda glubale d'aluminiu hè prevista per sperimentà una ripresa più larga.
L'istituzioni prufessiunali predicanu chì u prezzu di l'aluminiu in 2021 serà di 1 850 $ US / ton, chì hè più altu ch'è 1 731 $ US / ton durante a pandemia di covid-19 in 2020. L'analista predice chì a Cina aumenterà l'offerta di aluminiu, chì limiterà. prezzi
Fitch predice chì, cum'è a crescita ecunomica glubale hè prevista di ricuperà, a dumanda di l'aluminiu glubale hà da vede una ricuperazione più larga, chì aiuterà à riduce l'oversupply.
Fitch predice chì da u 2021, cum'è l'esportazioni anu rimbalzatu da settembre 2020, l'offerta di a Cina à u mercatu aumenterà.In 2020, a pruduzzione d'aluminiu di a Cina hà battutu un altu record di 37,1 milioni di tunnellate.Fitch prevede chì, cum'è a Cina aghjunghjenu circa 3 milioni di tunnellate di nova capacità di produzzione è cuntinueghja à cullà versu u limitu superiore di 45 milioni di tunnellate annu, a produzzione d'aluminiu di a Cina aumenterà di 2,0% in 2021.
Siccomu a dumanda domestica di l'aluminiu rallenta in a seconda mità di u 2021, l'impurtazioni d'aluminiu di a Cina tornanu à i livelli pre-crisi in i prossimi trimestri.Ancu s'ellu u Gruppu di Rischiu Naziunale di Fitch predice chì u PIB di a Cina hà da ottene una forte crescita in 2021, predice chì u cunsumu di u guvernu serà l'unica categuria di spesa di u PIB in 2021, è u ritmu di crescita serà più bassu di 2020. Questu hè perchè hè previstu chì U guvernu cinese pò annullà qualsiasi altre misure di stimulu è focalizà i so sforzi nantu à u cuntrollu di i livelli di u debitu, chì pò impediscenu una crescita di a dumanda domestica d'aluminiu in u futuru.


Tempu di Postu: Apr-30-2021