Una breve descrizzione di i tipi è a selezzione di cilindri pneumatici

 

In termini di funzione (paragunatu à a situazione di disignu), ci sò parechji tippi, cum'è cilindri pneumatici standard, cilindri pneumatici free-mounted, cilindri pneumatici sottili, cilindri pneumatici in forma di penna, cilindri pneumatici à doppia assi, cilindri pneumatici à trè assi. , cilindri pneumatici slide, cilindri pneumatichi rodless, cilindri pneumatichi rotary, cilindri pneumatici Gripper, etc. Sti tipi di cilindri pneumatichi sò più cumunimenti usati.
In termini di azzione, hè divisu in effettu unicu è effettu doppiu.L'anzianu hè divisu in primavera torna (u cilindru pneumaticu hè allargatu da a pressione di l'aria, è ritruvatu da a forza elastica di a primavera) è pressatu fora (u cilindru pneumaticu hè ritratu da a pressione di l'aria, è l'estensione Ci sò dui tipi di cilindri pneumatici). , chì sò generalmente aduprati per brevi colpi è bassi requisiti per a forza di output è a velocità di u muvimentu (bassu prezzu è bassu cunsumu d'energia), è cilindri pneumatici à duppiu effettu (i dui cilindri pneumatici sò allargati è ritirati da a pressione di l'aria) pressione) hè più largamente utilizatu. .
Caratteristiche di i cilindri pneumatici cumunimenti usati:
Cilindru pneumaticu standard: Se pigliamu u cilindru pneumaticu standard cum'è standard, u cilindru pneumaticu standard stessu hè in forma quadrata è relativamente grande in volumi.
Cilindru pneumaticu stallatu liberamente: Da u puntu di vista di u nome, ci sò parechje manere di stallà, più còmode è più chjucu.
Cilindru pneumaticu sottile: volume relativamente sottile, moderatu.
Cilindru pneumaticu in forma di penna: a forma hè tonda cum'è una penna, è u voluminu hè relativamente chjucu.
Cilindru pneumaticu duppiu: cù dui fusti di output, a forza di output hè duie volte quella di un cilindru pneumaticu unicu, è l'arbulu di output tremò ligeramente.
Cilindru pneumaticu à trè assi: Ci hè un arbulu di forza di forza, è l'altri dui fusti sò arbuli di guida, ma ci hè ancu scuzzulate.
Cilindru pneumaticu di tavola scorrevule: U cilindru pneumaticu di tavola scorrevule hà alta precisione, generalmente cumpostu da un arbre di output cù duie guide, cù alta precisione.
Cilindru pneumaticu senza barra: Paragunatu cù altri cilindri pneumatici, sottu à a stessa lunghezza, u colpu di u cilindru pneumaticu senza bastone hè duie volte di l'altri cilindri pneumatici, l'operazione hè un assi, u voluminu hè relativamente chjucu, è u spaziu hè salvatu.
Cilindru pneumaticu rotativu: U muvimentu di output hè un muvimentu rotativu, è u puntu di vista di rotazione hè generalmente trà 0-200 gradi.
Cilindru pneumaticu di pinza: u cilindru pneumaticu di pinza hè l'azzione di a pruduzzioni è l'azzione di serratura è apertura.
Inoltre, avemu assai tubi di cilindru d'aluminiu per fà un cilindru pneumaticu, pudemu ancu offre una barra di pistone, kit di cilindru pneumaticu, etc.

 


Tempu di post: Aug-12-2022